Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:20:58 GMT

اسلام جاهدی و نادر عیوضی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۸۳۲۵

اسلام جاهدی و نادر عیوضی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان و انتخابی المپیک و پارالمپیک امروز چهارشنبه در مجارستان آغاز شد. 

در بخش جانبازان و معلولان این رقابت ها و در دوره مقدماتی کلاس KL۳ مردان اسلام جاهدی در رقابت با نمایندگان هند، قزاقستان، انگلیس، نیوزلند، برزیل، مجارستان و آرژانتین و با ثبت رکورد ۴٧.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶٧ ثانیه در جایگاه ششم قرار گرفت و راهی نیمه‌نهایی شد.

اسلام جاهدی که در کلاس VL۲ مردان مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک نیز شرکت کرده است عصر امروز در این بخش با نمایندگان بلاروس، برزیل، لهستان، پرتغال، مجارستان و ژاپن رقابت خواهد داشت.

همچنین نادر عیوضی امروز در کلاس KL۳ مردان با حریفانی از چین، آمریکا، روسیه، انگلیس، مجارستان و کره رقابت کرد. وی نیز در با ثبت رکورد  ۴۵.٧٢ ثانیه پنجم شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

شهلا بهروزی راد دیگر نماینده ایران در مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک است. بهروزی راد عصر امروز در کلاس KL۳ بانوان با رقبایی از قزاقستان، ژاپن، فرانسه، انگلیس، برزیل، مجارستان و آرژانتین رو به رو می شود.

کد خبر 4698059 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پاراکانو کسب سهمیه پارالمپیک بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو مسابقات قهرمانی جهان اسلام جاهدی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد آندره استراماچونی کشتی فرنگی کشتی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دقایقی پیش به پایان رسید و در حالی که ازبکستان با نتیجه عجیب یک بر صفر در حال شکست از ویتنام بود، در دقایق پایانی توانست به بازی برگردد و سپس در ثانیه‌های پایانی حساب کار را به سود خودش عوض کرد تا آخرین تیم راه یافته به مرحله یک نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیای 2024 لقب بگیرد.
تیم ملی ایران ساعاتی پیش توانسته بود با پیروزی مقتدرانه برابر قرقیزستان به مرحله نیمه نهایی برسد و با این وصف یکی از دیدارهای نیمه نهایی میان ازبکستان و ایران برگزار می‌شود. همچنین دیگر دیدار نیمه نهایی میان دو کشور تایلند و تاجیکستان برگزار خواهد شد.
گفتنی است با صعود ازبکستان به مرحله نیمه نهایی 4 سهمیه آسیا در جام جهانی ازبکستان که قرار است چند ماه دیگر برگزار شود، مشخص شد و حالا یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم شکست خورده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز