Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شجاع خلیل زاده، مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی‌ها، خوب آماده شده‌ایم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم، ولی هواداران هم باید صبور باشند. امیدوارم پنجشنبه ما را تنها نگذارند. یادشان باشد به ورزشگاه بیایند، چون بازی اول مهم است. تاریخ انتشار: 12:34 - 30 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۲۳۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شجاع خلیل‌زاده در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر در گفت‎وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به سوالاتی درباره شرایط تیم و خود پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  *فصل جدید در آستانه آغاز است. در این مدت شرایط آماده‌سازی در ترکیه و تهران چطور بود؟
شرایط تیم ما فعلا خوب است و آماده شروع لیگ هستیم. در ترکیه اردوی خوبی داشتیم هرچند این اردو، صددرصدی نبود، ولی خوب بود. در این مدت تمرینات موثری را زیر نظر سرمربی انجام دادیم و حالا هم آماده بازی با پارس جنوبی هستیم. امیدواریم هواداران هم پنج‎شنبه ما را تنها نگذارند. اولین بازی لیگ جزو حساس‌ترین بازی‌ها به حساب می‌آید و مهم است که بتوانیم با پیروزی شروع کنیم، فقط هواداران یادشان نرود که پنج‎شنبه به ورزشگاه آزادی بیایند.

*نسبت به فصل قبل چند بازیکن جدید به پرسپولیس اضافه شدند، کالدرون هم در گفت‎وگوی مطبوعاتی اعلام کرد؛ ۱۶ بازیکن آماده دارد. حالا در کنار رفاقت، رقابت بین بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی زیاد است. چه نظری در مورد این چالش دارید؟

بله بازیکنان خوبی داریم. نفراتی که اضافه شدند کیفیت فنی بالایی دارند. من قبل از این هم گفتم مهم نیست چه کسی بازی کند. آنچه اهمیت دارد، موفقیت تیم است. مثلا موضوع حضور یا عدم حضور من در ترکیب پرسپولیس، در اولویت نیست. کالدرون هم با من، سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان صحبت کرد و گفت دو نفر شما بازی می‌کند و یک نفر روی نیمکت می‌نشیند. برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند کدام یک بازی کنیم، چون همه ما یک روز می‌رویم، ولی پرسپولیس و نتایجش می‌ماند. من امیدوارم بازیکنان جدید هم بتوانند کمکم کنند، چون کار سختی را در پیش داریم.

*برانکو ایوانکوویچ که رفت، نگرانی‎های زیادی برای هواداران نسبت به آینده تیم ایجاد شد. فکر می‌کنی در این شرایط چگونه باید از تیم حمایت کرد؟

اول اینکه باید بگویم، هر چه بود زندگی شخصی خود او بود. هر آمدنی هم رفتنی دارد و هیچ چیز، دائمی نیست. در مقابل، بازیکنان حفظ شدند و نفرات جدید هم تیم را تقویت می‌کنند. البته کار برای این فصل با توجه به سه قهرمانی سخت‌تر از قبل می‌شود، چون به هر حال شناخت بین مربی و بازیکن به میزانی که در چند سال به وجود می‌آید،  نیست. هواداران باید کمی صبور باشند. این پرسپولیس حتما برای قهرمانی می‌جنگد، ولی به حمایت و کمک آن‌ها نیاز داریم.

*در این مدت کار با کالدرون چطور بوده است؟
بالاخره هر مربی اخلاق، رفتار و افکار فنی خاص خودش را دارد. از نظر شخصیتی و فوتبالی که همه چیز خوب  است، ولی باید بپذیریم مربیگری در پرسپولیس خیلی سخت است. همه ما امیدواریم کالدرون موفق باشد و تلاش خودمان را هم می‌کنیم.

*یکی از مسائل مطرح شده طی روز‌های اخیر، موضوع اخراجت در بازی‌های دوستانه بود. هواداران نگران هستند که این مساله در بازی‌های رسمی هم اتفاق بیفتد؛ به ویژه که به نظر می رسد داوران هم کمی روی شما حساس شده‌اند. چه نظری در این مورد داری؟ 

سال قبل هم داوران تا حدی روی من حساس بودند. البته داورانی که برای بازی تدارکاتی آمدند، کمی جوان بودند و شاید می‌خواستند اقتدار خودشان را نشان بدهند. درباره اخراج اول صحبتی ندارم و به نظر خودم من هم درست بود، ولی برای بازی آخری، تصمیم درستی نبود، اما در لیگ، داوران با تجربه هستند. همین داوری بازی اول با آقای بنیادی‌فر است که از داوران خوب لیگ هستند. فکر می‌کنم لیگ امسال برای داوران هم سخت‌تر باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس شجاع خلیل زاده سیدجلال حسینی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرشاد فلاحت زاده در مورد بیانیه باشگاه استقلال و اشتباهات داوری اخیر اظهار داشت: به اعتقاد من مسبب و منبع اکثر اشتباهات داوری فدراسیون فوتبال است. دست فدراسیون در انتخاب داوران باز است و اگر یک یا دو بازی اشتباهی صورت می‌گرفت، قابل چشم‌پوشی بود، اما مداوم این مسائل دیده می‌شود و زمانی هم که این اشتباهات ثابت می‌شود، کسر امتیازی صورت نمی‌گیرد و خب عملا فایده‌ای ندارد. رقابت باید سالم دنبال شود و باشگاه نیز به همین علت نگران است. با توجه به تقابل حساس و نزدیک در بالای جدول، اشتباهات داوری تاثیر مهمی در نتایج دارد و سرنوشت قهرمانی را تعیین می‌کند. فدراسیون مایل به دخالت در نتایج از طریق داوران است، تا سیاست‌های خود را دنبال کند.

به نقل از ایرنا وی افزود: در این فصل اشتباهات داوری بسیاری برای دو تیم پرسپولیس و استقلال رخ داده و هر دو تیم بیانیه‌های متعددی داده‌اند، اما این اشتباهات بیشتر برای تیم استقلال رخ داده است. امیدوار هستم که با آمدن VAR دیگر شاهد این مسائل نباشیم. در بازی‌های حساس پیش رو که سرنوشت قهرمانی تعیین می‌شود، باید نظارت جدی‌تری صورت بگیرد و از داوران با تجربه‌تر استفاده شود. حق استقلال در این فصل قهرمانی است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اختلافات بین جواد نکونام سرمربی استقلال و علی خطیر مدیرعامل این باشگاه تصریح کرد: هواداران خواستار حضور نکونام و مهدی هاشمی‌نسب در تیم هستند. نکونام در فوتبال کشورمان برند. با توجه به حضور موفق وی به عنوان بازیکن در تیم استقلال، تیم ملی و فوتبال اروپا، هواداران علاقه ویژه‌ای نسبت به او دارند. در مورد هاشمی‌نسب نیز همین موضوع صدق می‌کند. منشا این اختلافات به ابتدای فصل باز می‌گردد. کادرفنی گزینه‌هایی را برای جذب بازیکن ارائه داد که موافقتی صورت نگرفت و حرف‌های نکونام خریداری نداشت.

فلاحت‌زاده گفت: در حال حاظر استقلال تنها ۱۲ بازیکن با کیفیت دارد و مصدومیت برخی بازیکنان دست مربی را در انتخاب ترکیب تیم کوتاه می‌کند. با این شرایط واقعا نمی‌دانم به چه علت روی سرمربی فشار است و نکونام را در تنگنا قرار می‌دهند. نتیجه‌گیری استقلال به نفع مدیریت نیز هست. باید خواسته‌های مربی را تامین کنند و نظر سرمربی به عنوان مدیر فنی تیم محترم شمرده شود. همچنین همکاری‌های لازم با او صورت گیرد. در کل امیدوار هستم که این اختلافات دست استقلال را از جام قهرمانی کوتاه نکند.

وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با نکونام داشتم، کادرفنی مایل به حضور هواداران در تمرینات تیم است. تمرینات باشگاه‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس کم از مسابقات آنها ندارد. اما همچنان موافقتی از سوی مدیریت با این درخواست صورت نگرفته است.

ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان در مورد بازی پیش روی استقلال مقابل شمس آذر گفت: شمس‌آذر نوسان زیادی دارد و عملکرد آن‌ها ثابت نیست. همچنین سرمربی بومی و جوانی دارد و جزو تیم های موفق لیگ است. تمام تیم‌هایی که در مقابل پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرند، دوست دارند در زمین موفق ظاهر شوند و عملکرد مثبتی داشته باشند. به اعتقاد من بازی سختی خواهد بود اما باید سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی گفت: به اعتقاد من بازی‌های پرسپولیس و استقلال با توجه به اینکه در کورس قهرمانی هستند، باید همزمان برگزار شود. نکونام فصل موفقی را پشت سر گذاشته است و امیدوارم ثمره آن قهرمانی استقلال و شادی دل هواداران باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897100

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!