Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:31:24 GMT

بازگشت دوباره تیرون لیو به لس‌انجلس کلیپرز

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۸۴۹۸

بازگشت دوباره تیرون لیو به لس‌انجلس کلیپرز

تیرون لیو، مربی سرشناس NBA در کادر فنی تیم لس‌آنجلس کلیپرز شروع به کار خواهد کرد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از The Athletic، تیرون لیوی 42 ساله با باشگاه لس‌آنجلس کلیپرز برای عقد قرارداد همکاری به توافق رسیده و به جایی بازمی‌گردد که پیش از این کار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فصل 2014 - 2013 میلادی دستیار سرمربی این تیم بود. تیرون لیو 2 فصل نیز در تیم کلیولند کاوالیرز کار کرد و به عنوان قهرمانی رسید و سپس آماده هدایت تیم لس‌آنجلس لیکرز بود که هرگز پیشنهاد کاری را دریافت نکرد.

تیم لس‌آنجلس کلیپرز پیش از تقویت کادر فنی کاوایی لئونارد، ستاره تیم قهرمان فصل گذشته NBA یعنی تورنتو رپتورز را به خدمت گرفت.

پیراهن شماره 9 اسپرز بایگانی می‌شود

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,28,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط NBA

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؛ خوشحالی ژابی آلونسو و کادر فنی لورکوزن از تقابل با رم / عکس

لورکوزنی ها، تقابل با رم را به جدال با میلان ترجیح می دهند.

لیگ اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴ به مراحل جذاب پایانی نزدیک می شود. آاس رم، بایرلورکوزن، المپیک مارسی و آتالانتا چهار تیم حاضر در نیمه نهایی هستند.

دیدار رم و لورکوزن، تکرار تقابل دو تیم در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته است. رم با مورینیو در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۱-۰ راهی فینال شد و دست ژابی آلونسو خالی ماند. به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ ژابی آلونسو و کادر فنی او پس از مسجل کردن صعود خود در ورزشگاه وست هم، نتیجه بازی رم و میلان را دنبال کردند. آنها وقتی دیدند که رم تیم صعودکننده است، خوشحال شدند و لبخند رضایت در چهره داشتند. از لبخوانی صحبت های آلونسو مشخص شد که می گوید: "رم؟ عالی شد..."

مشخص نیست خوشحالی کادر فنی لورکوزن از صعود رم، به خاطر خودداری از تقابل با میلان است یا مهیا شدن فرصت انتقام از رم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم
  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف
  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؛ خوشحالی ژابی آلونسو و کادر فنی لورکوزن از تقابل با رم / عکس
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام شد
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • لیگ NBA| لیکرز چگونه به پلی‌آف رسید؟