Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@01:17:09 GMT

اقتدار جمهوری اسلامی دشمنان را مایوس کرده است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۸۵۳۶

اقتدار جمهوری اسلامی دشمنان را مایوس کرده است

سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه معاونین آن ستاد، از اقدامات راهبردی و عملیاتی سازمان پدافند غیرعامل کشور و دستاورد‌های آن بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور با طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی مناسب در مقابله با تهدید‌ها در عرصه‌های مختلف با همکاری دولت، وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های لشکری و کشوری آمادگی‌های مناسبی را ایجاد کرده است، گفت: این سازمان در حوزه بازدارندگی و دفاع غیرنظامی موفق عمل کرده و همکاری‌های بیشتر مسئولان می‌تواند اقتدار دفاعی را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار باقری با تأکید بر اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده است، خاطرنشان کرد: این سطح از توانمندی و آمادگی مقدمه‌ای خواهد بود تا در گام دوم انقلاب اسلامی کشور ایران به عنوان یک قدرت شکست‌ناپذیر در سطح بین‌المللی بروز و ظهور داشته باشد.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه پدافند غیرعامل به موازات اقتدار دفاعی در حوزه نظامی حرکت رو به رشد و صعودی را می‌پیماید، افزود: با عنایت خداوند متعال سازمان پدافند غیرعامل کشور امنیت کشور را در حوزه‌های حساس هسته ای، زیستی، سایبری و شیمیایی تأمین و تضمین خواهد کرد.

وی ادامه داد: سازمان پدافند غیرعامل کشور به عقلانیت سطح بالای نرم‌افزاری رسیده و قادر است تدابیر و سیاست‌های دفاعی را با ادبیات علمی و تخصصی به دستگاه‌های اجرائی و سایر بخش‌ها منتقل کند.

سرلشکر باقری گفت: اعتماد به جوانان متخصص و مؤمن در حوزه‌های علمی پدافند غیر‌عامل در این سازمان سبب ایجاد یک باور علمی و عملی و تبلور ایده «ما می‌توانیم» شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نیروهای مسلح اقتدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل