Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@16:55:38 GMT

استقلال مظلوم تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۸۶۴۰

استقلال مظلوم تر از همیشه

باشگاه استقلال خیلی‌ زودتر از موعد مدنظرش باید در دربی پایتخت به میدان برود.

به گزارش صدای ایران از افکار نیوز، در آستانۀ آغاز رقابت‌های لیگ برتر به شکل بسیار عجیبی این روزها پیش‌بینی و اظهار نظر در ارتباط با دربی پایتخت در هفتۀ چهارم اوج گرفته و به شکلی کاملاً احساسی در ارتباط با این نبرد اظهار نظر و حتی بعضاً پیش‌بینی نتیجه از سوی پیش‌کسوتان دو تیم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اغلب پیش‌کسوتان بر این باورند که استقلال تهران در دربی پیش‌رو از شانس پیروزی کمتری به علت تغییرات کلی در زمینۀ فنی و مهره‌ای برخوردار است و به شکلی کاملاً مشکوک برخی از رسانه‌ها به تضعیف روحیۀ آبی‌های تهران پیش از شروع لیگ می‌پردازند که این موضوع موجب بروؤ انتقادات شدیدی از سوی استقلالی‌ها شده است!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال دربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس باورنکردنی از اسکوربرد دربی کوچک تهران

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های پراهمیت برای نیمه دوم جدول، دو تیم پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی، دربی کوچک تهران را برگزار کردند‌.

این دیدار برخلاف دور رفت که با تساوی بدون گل تمام شده بود و فصل‌های گذشته که جذابیت زیادی نداشت، پرگل و تماشایی دنبال شده است.

هوادار در این مسابقه در دقایق ۲۱ و ۲۸ توسط سفیدچغایی و شاکری به گل رسید و محمد جواد آزاده یکی از گل‌ها را در دقیقه ۳۱ پاسخ داد‌ تا تصویری بی‌سابقه از دقیقه سی و دو این بازی ثبت شود.

جالب اینکه دو تیم بازی خوب و شناوری ارائه دادند و سه گل زیبا هم در نیمه اول به ثمر رسید و هوادار برنده به رختکن رفت.

دیگر خبرها

  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • عکس باورنکردنی از اسکوربرد دربی کوچک تهران
  • گلستان در قیمت گذاری گندم مظلوم واقع شده است
  • هاشمی‌نسب: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان