Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت سی و هشتمین سالگرد شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر و فرارسیدن هفته دولت، رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت پیش از ظهر امروز _چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه_ در آستانه هفته دولت با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته دولت همزمان با فرا رسیدن دوم شهریور سالروز شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر در سال ۱۳۶۰ آغاز می شود.

این دیدار در حال برگزاری است و مشروح بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار متعاقبا منتشر می شود.

کد خبر 386585

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دولت مقام معظم رهبری شهیدان رجایی و باهنر هیئت دولت هفته دولت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند