Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:49:31 GMT

گام دوم انقلاب ادامه مسیر استقلال و مقاومت است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۸۹۴۰

گام دوم انقلاب ادامه مسیر استقلال و مقاومت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی ظهر چهارشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ افزود: تبلیغ امروز مصداق قیام الهی است و همین تبلیغات بود که انقلاب را به وجود آورد.

وی ادامه داد: گام دوم ادامه راه اول است که گفتمان آن شامل جهاد، استقلال بود و امروز نیز همین مسیر دنبال می شود و در این راستا مهم استقلال است که امروز شاهد تحقق  آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: حرف ما گفتمان مقاومت است و در این مسیر، خانواده، سبک زندگی و... در این گفتمان مقاومت تعریف شده از این رو همگی وظیفه خدمت به مردم را دارند.

حجت الاسلام قمی یادآورشد: به برکت فرهنگ عاشورایی، مردم مستحکم تر از گذشته ایستاده اند و باید گفت که هزینه های زیادی دادیم تا به این جایگاه برسیم.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه دارد پیشرفت ها را بیان  و معرفی کند. امروز مردم گرفتار هستند و حق دارند بهترین ها را در اختیار داشته باشند. اگر کسی با اهداف و معانی عاشورایی آشنا باشد محکم تر قدم بر می دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: در عین حال باید گفت که با تمامی مشکلات موجود هیچ تزلزلی در حرکت طلبه ها ایجاد نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی این مراسم از خانواده شهید منصور بامداد و آزاده حجت الاسلام میری تجلیل شد.

کد خبر 4698027

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی فارس بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج هفته دولت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه پایداری خانواده و زیست عفیفانه کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث جمعیت مسائل اقتصادی، اشتغال و میزان ازدواج اثرگذار است اما باید میزان اثرگذاری این موارد را نیز بررسی کرد چرا که مسائل اقتصادی به تنهایی در جوانی جمعیت اثرگذار نیست.

وی با بیان اینکه جوانی جمعیت معضلی جهانی است و خیلی از کشورهای دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: تغییر سبک زندگی در مؤلفه‌های فرزند آوری اثرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: گره‌های ذهنی که در مباحث فرهنگی و اجتماعی وجود دارد از عوامل عدم رغبت به رشد جمعیت و فرزند آوری است و باید گره‌های ذهنی و مباحث فرهنگی و اجتماعی حل شود تا مسیر برای جوانی جمعیت تسهیل شود.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: دستگاه‌ها اگر تعهدی در زمینه جوانی جمعیت دارند باید مورد توجه قرار دهند تا رغبت خانواده‌ها در فرزند آوری و یا امر ازدواج افزایش یابد.

وی اعلام کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با فعال کردن ستاد جوانی جمعیت آمادگی لازم را دارد تا تمام توان خود را برای این مهم در استان به کار ببرد.

وی به تأثیر آموزش در امر جوانی جمعیت پرداخت و افزود: با استفاده از سامانه مبشران می‌توانیم دوره‌های آموزشی آفلاین برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اجرای طرح نور را اقدام ارزشمندی از سوی نیروی انتظامی خواند و بیان کرد: حجاب و عفاف فقط مختص یک نهاد خاص نیست و باید سایر دستگاه‌ها نیز همراهی کنند تا موفق پیش برود.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: به منظور تجلیل از بانوان اثرگذار در استان با محوریت عرصه‌های اجتماعی جشنواره حضرت خدیجه (س) را هر ساله برگزار می‌کنیم که این جشنواره امسال نیز در راستای تقدیر از بانیان اثرگذار و کارآفرینان برتر استان در حوزه حجاب و عفاف، جمعیت و خانواده برگزار می‌شود.

کد خبر 6085194

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند