Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:09:54 GMT

آزادی زندانیان جزائم غیر عمد به مناسبت عید سعید غدیر

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۱۵۰

آزادی زندانیان جزائم غیر عمد به مناسبت عید سعید غدیر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان، گفت: با مشارکت خیرین تعداد چهار زندانی غیر عمد به مناسبت عید سعید غدیر آزاد شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید محمد طباطبایی»، امروز(22 مرداد) در جمع خبرنگاران، افزود: به همت خیرین تعداد چهار زندانی غیر عمد در استان لرستان آغاز شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان، اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه با استفاده از ظرفیت خیران نسبت به جمع آوری کمک های نقدی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام کرده  کرده است.

 

وی با بیان اینکه به همت خیرن در سراسر کشور تعداد ۲۸۰ زندانی به آغوش خانواده بازگشتند، بیان کرد: امسال به همت اوقاف و امور خیریه لرستان کمپین آزاد سازی زندانیان غیر عمد  راه اندازی شده است.

 

حجت الاسلام طباطبایی، ادامه داد: این کمپین سال های آینده نیز به صورت گسترده تر شکل خواهد گرفت.

 

وی تصریح کرد: کمپین آزاد سازی زندانیان غیر عمد با مشارکت خیرین، با توجه به رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر تقویت کارکرد‌های خیریه در امور اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین برای کنترل و کاهش آسیب‌های جامعه تلاش‌هایی آغاز شده است.

 

حجت الاسلام طباطبایی، اظهار کرد: کمک به زندانیان نیازمند و بازگرداندن آرامش و امنیت به خانواده آنان  از اهداف و رویکردهای زندانیان جرائم غیر عمد است.

 

گفتنی است، سال گذشته ۲۶۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد لرستان به همت خیران آزاد شدند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر غدیر عید غدیر خم روزنامه بیرجند سومین جشنواره طنین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد جشنواره طنین مسجد خبرگزاری شبستان زندانیان غیر عمد عید غدیر خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در این استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.

اسحاق ابراهیمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ارائه داشتند.

رئیس ستاد دیه استان فارس افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضور و استقبال ارزشمند جامعه خیران و مسئولان محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک‌اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.

رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده‌اند خود و خانواده‌هایشان از تبعات آن در رنج هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند