Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی دهقان دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره حواشی اخیر سازمان خصوصی‌سازی و به دنبال آن استعفا و بازداشت رییس سابق این سازمان، اظهار داشت: در جریان مباحث حقوقی و قضایی رییس سابق سازمان خصوصی سازی نیستم و مراجع قضایی طبق قانون این پرونده را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره اثرگذاری این رخدادها بر جو روانی حاکم  در کشور به ویژه فعالان بخش خصوصی افزود: به طور قطع در ملتهب شدن فضای این بخش اثرگذار خواهد بود و بخشی از هجمه‌هایی که در حال حاضر وجود دارد به اصل خصوصی سازی وارد می‌شود، مبنی بر اینکه کار در مسیر درستی پیش نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد گفت: قطعا انجام هر عملیات و اجرای هر برنامه‌ای آسیب‌هایی را به دنبال دارد و معتقدم باید در یک فضای منطقی، مستدل و علمی آسیب‌ها را بررسی کنیم و برای رفع آن آسیب شناسی‌های مورد نیاز انجام شود.

دهقان دهنوی تاکید کرد: جریان سازمان خصوصی‌سازی موضوعی نیست که بتوان با حمله‌های مطبوعاتی  و سخنرانی‌های پرشور و حرارت آن را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل در معاون امور اقتصادی به این موضوع ورود کردیم، ادامه داد: در این معاونت بررسی‌ها و آسیب شناسی‌های مورد نیاز در مورد این رویکرد که چه آسیب‌هایی وجود داشته و به چه محل‌هایی ممکن است آسیب وارد شود، انجام شده و برای رفع این موضوعات پیشنهاداتی هم ارایه کرده‌ایم.   

دهقان دهنوی اظهار داشت: وزارت اقتصاد این موضوع را در چارچوب‌های علمی می‌بیند و در همان چارچوب هم برای رفع آن چاره‌اندیشی می‌کند،‌ این التهابی که در فضای مطبوعاتی و سیاسی ایجاد شده، نباید بر این موضوع که وزارت اقتصاد در مسیر درست مشکلات را بررسی و برای رفع آن از روش‌های علمی و منطقی استفاده می‌کند،  اثرگذار باشد.       

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش خصوصی سازمان خصوصی سازی وزارت اقتصاد پوری حسینی بازداشت پوری حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال