Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-20@03:17:47 GMT

جدیدترین قیمت خودرو‌های پر فروش در ۳۰ مرداد ۹۸ + جدول

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۲۲۷

جدیدترین قیمت خودرو‌های پر فروش در ۳۰ مرداد ۹۸ + جدول

معاملات امروز بازار آزاد خودرو از نوسان ۲۰۰ هزار تومانی قیمت برخی از پر مخاطب‌ترین خودرو‌های ایرانی نسبت به روز قبل خبر می‌دهد.

به گزارش شریان نیوز، بر اساس معاملات انجام شده در بازار آزاد خودروی امروز ( ۳۰مرداد۹۸) قیمت اتومبیل های پر فروش در بازار نوسان نامحسوس در قیمت نسبت به روز دوشنبه همراه بود.

طبق آخرین قیمت از بازار، سمند LX با افزایش ۲۰۰ هزار تومان به قیمت ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو پارس با کاهش ۳۰۰ هزار تومان به قیمت ۹۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نسبت به روز دوشنبه در بازار آزاد خودرو معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژو ۴۰۵ GLX به قیمت ۷۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۸۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به قیمت ۹۸ میلیون تومان، تندر پلاس اتوماتیک به قیمت ۱۶۴ میلیون تومان، سایپا ۱۱۱ به قیمت ۴۸ میلیلون و ۷۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۱ به قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۲ به قیمت ۴۶ میلیون تومان و سراتو به قیمت ۳۰۴ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت نسبت به روز دوشنبه به فروش رسید.

شما می توانید جدیدترین قیمت های خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:

برچسب هابازار آزاد خودرو

منبع: شریان

کلیدواژه: بازار آزاد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 2 محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، 2 محصول این شرکت شامل جک J4 و کی ام سی T8 به فروش می رسند.

به گزارش عصر ایران بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T۸ را از ۲۹ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است .

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T۸ با پیش پرداخت ۸۴۷ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T۸ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود. جدول فروش خودرو پیکاپ T۸  همچنین  فروش اقساطی خودرو سواری جی۴  نیز از 29 فروردین تا 3 اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.   زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودروهای سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک اعلام شده است.   جدول فروش خودرو جی۴ 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فراری یک 6 سیلندر شگفت انگیز را معرفی می کند! (+عکس)

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت