Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صوفی رئیس یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری این جشن گفت: یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند از مجموعه جشن‌های بیست و یکمین جشن خانه سینما فردا پنجشنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۹:۳۰ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این مراسم علاوه‌بر اعلام منتخبان این دوره از جشن مستقل سینمای مستند، ۲ بزرگداشت برای همایون امامی و فخرالدین سیدی از پیشکسوتان عرصه مستندسازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند درباره چگونگی برگزاری این جشن گفت: در این دوره از جشن هر آن چه که رخ ‌می‌دهد در تناسب با سینمای مستند است، حتی فضای موزیکال این مراسم نیز برگرفته از سینمای مستند است.

صوفی در پایان توضیح داد: قرار نیست موسیقی روی صحنه اجرا شود، اما ویدئوهایی پخش می‌شود که متناسب با سینمای مستند و برگرفته از آیین‌های محلی است.

کد خبر 4698003 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد صوفی سینمای مستند جشن مستقل سینمای مستند تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی سریال ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه جشنواره آیینی و سنتی خانه سینما بازیگر سینما سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان بازیگر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد

قادر آشنا به سمت دبیر «هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ طی حکمی از سوی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، قادر آشنا به سمت دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.

متن حکم محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی به این شرح است:

"جناب آقای دکتر قادر آشنا
با سلام
نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به استناد ماده 6 آئین نامه جایزه پژوهش به موجب این حکم به عنوان دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.
اهتمام برای شناسایی ظرفیت های مغفول مانده سینمای ایران اسلامی، معرفی پژوهش های برتر سینمایی، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری محققین و پژوهشگران اندیشکده‌ای علمی کشور با عنایت ویژه به اسناد و قوانین بالادستی در این رویداد مهم علمی مورد انتظار است."
گفتنی است قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته و در حال حاضر معاون مطالعات و فناوری‌های نوین سازمان سینمایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • اعلام جزییات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • جزییات جشنواره عکس نیکوکاری تشریح شد
  • درباره «بی بدن» و «قوی‌دل»/ پرونده‌های واقعی، اشک‌ها و لبخندها
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران