Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:14:43 GMT

ساماندهی ۱۱۸ کودک کار در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۳۶۳

ساماندهی ۱۱۸ کودک کار در استان کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، موسی پور مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان در اولین کارگروه اجتماعی- فرهنگی و سلامت زنان وخانواده که امروز با حضور استاندار و اعضای کارگروه تشکیل شد گفت: با توجه به اینکه سه کارگروه در هم ادغام شده و این اولین جلسه بود  دستور کار فراوانی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مهمترین بحث ساماندهی کودکان کار و خیابانی شهر کرمان بود که بعنوان پایلوت دراستان کرمان در حال انجام است و در اجرای این طرح تا کنون بیش از ۱۱۸ کودک ساماندهی شدند و این طرح با قدرت ادامه دارد و خواهشمندم مردم دراجرای این طرح همکاری کنند.

 پور موسی ادامه داد: در ارتباط با منطقه محروم ریگان بود که ۳۱ نقطه محروم در کشور تحت حمایت ویژه قرار گرفتند ما سال قبل اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به اجرای برنامه‌ها در ریگان اختصاص دادیم بر اساس گزارش ستگاه‌های متولی، ازجمله  بهزیستی وفنی حرفه‌ای روند اجرای طرح بسیار خوب ارزیابی می شود و مقرر شد همچنان این طرح با قوت بیشتر ادامه یابد .

  او به معضل  سگ‌های بدون  صاحب در سطح شهر کرمان اشاره کرد و گفت:  مقرر شد برنامه مطالعاتی توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شود و اقدامات عملیاتی قبلی نیز ادامه یابد و در ادامه این جلسه طرح مربوط به تهیه محتوای فضای مجازی برای تحکیم بنیان خانواده مطرح شد که این طرح به تصویب کار گروه رسید تا در شورای توسعه مطرح و اعتبارات لازم برای اجرای آن‌ها اختصاص یابد تا اجرایی شوند.

انتهای پیام/ی

اختصاص اعتبار به طرح های تحکیم خانواده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن

 حسین رضایی در جلسه پیرامون نهضت ملی مسکن در محل فرمانداری گفت: در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای شهروندان در داخل شهر؛ نگاه مان فراتر رفته و برای قشر صنعتگران نیز در خارج از محدوده شهر تدابیر لازم را به کار خواهیم گرفت تا کارکنان در صنایع و کارخانه‌ها نیز در نزدیکی محل کارشان صاحب شهرک شوند.

وی افزود: به همین منظور در رفسنجان ۲ محدوده خارج  از شهر برای نواحی صنعتی مس و کارخانه‌های مسیر جاده کرمان در نظر گرفته شده است؛ البته با کمک راه و شهرسازی و صنایع مذکور، استعلامات دستگاه‌های اجرایی اخذ می‌شود تا  طرح بدون داشتن مانع به مرحله اجرایی برسد.

مهدی فاتحی، رییس اداره راه و شهرسازی رفسنجان هم در این خصوص گفت: قبلا عملا در خارج از محدوده شهری تعریفی برای اجرای طرح مسکونی نبود؛ اما دولت این فرصت را به وجود آورده تا گامی موثر برای صنعتگران برای خانه دار شدن بردارد.

وی افزود: نیاز به مسکن امروز امری است که برای جوانی جمعیت باید اجرا شود و جوانان اگر دارای سرپناه باشند می‌توانند ازدواج کنند و د رنهایت بدون دغدغه به جوانی جمعیت کمک کنند.

فاتحی تصریح کرد: طرح اولیه و پهنه اولیه خارج از شهر رفسنجان در ۲ جاده سرچشمه و کرمان در حال بررسی است و اگر جانمایی شوند می‌توان طرح نهضت ملی مسکن را برای کارگران، کارکنان صنایع مس و کارخانه‌های جاده کرمان اجرایی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد