Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط پلیس آگاهی استان، ماموران از انتقال یک محموله قاچاق خارجی از استان های جنوبی به یکی از استان های شمال غرب کشور از طریق یک دستگاه اتوبوس مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تلاش عوامل پلیس آگاهی قزوین و تکمیل اطلاعات لازم طی هماهنگی های انجام شده، اطلاعات در اختیار ماموران پلیس آگاهی استان کردستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: عوامل پلیس آگاهی استان کردستان پس از دریافت اطلاعات و اجرای اقدامات فنی و مراقبتی در محور «دیواندره» به سقز موفق به شناسایی اتوبوس حامل محموله قاچاق شده و خودور را بلافاصله متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران از اتوبوس ۷۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی و ۶ تلویزیون ۴۹ اینچ،۲۳۰ اسپری خوشبو کننده خارجی قاچاق، و مقدار ۶ کیلو و ۹۰۰ مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص راننده اتوبوس و مسافر حامل مواد مخدر دستگیر و به همراه کالای مکشوفه به مقر پلیس منتقل شدند.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی استان کردستان شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کالای خارجی قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کد خبر 4698162

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین قاچاق کالا بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج هفته دولت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی

چند روز قبل مردی قدم در کلانتری هفت چنار در پایتخت گذاشت و گفت دختر ۱۶ ساله اش را ربوده اند.

وی به ماموران: دخترم ندا آخرین بار برای رفتن به کلاس از خانه بیرون رفت، اما دیگر برنگشت. درحالیکه نگران وضعیت او بودیم، فردی با موبایل دخترم به من زنگ زد و گفت او را گروگان گرفته است. او برای آزادی ندا درخواست ۱۰ میلیارد تومان پول کرد و گفت چنانچه این پول را ظرف ۴۸ ساعت تهیه نکنم، جان دخترم را می‌گیرد و جسدش را می‌سوزاند. فرد آدم ربا تهدیدم کرد که اگر پای پلیس را به ماجرا باز کنم، دیگر هرگز دخترم را نخواهم دید.

من ابتدا ترسیدم پلیس را در جریان قرار بدهم و در تکاپوی تهیه پول بودم، اما مبلغ درخواستی آدم ربا بالا بود. در تماس‌های بعدی به او التماس کردم تا تخفیف بدهد و مبلغ را کمتر کند. در نهایت به ۳ میلیارد تومان راضی شد و من باز ترسیدم مبادا پول را تهیه کنم و آدم ربا جان دخترم را بگیرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم پلیس را در جریان قرار بدهم.

روایت اول

با این شکایت، پرونده به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد و بازپرس محمد مهدی براعه دستورات لازم در پرونده را صادر کرد. ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه آدم ربا را شناسایی کنند. با این سرنخ، ماموران راهی منطقه‌ای در جنوب تهران شدند و پس از دستگیری آدم ربا، دختر نوجوان را که در اتاقی زندانی بود نجات دادند. از سوی دیگر پسر جوان نیز به اتهام آدم ربایی دستگیر شد. در ادامه ماموران به تحقیق از دخترنوجوان پرداختند. او گفت: در اینستاگرام با جوانی به نام حامد آشنا شدم و با هم قرار گذاشتیم. در قرار اول، حامد مرا سوار ماشینش کرد و با تهدید به خانه اش برد. در این ۳ روز مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و قصد اخاذی از خانواده ام را داشت، اما موفق نشد.

روایت دوم

پسر جوان که به اتهام گروگانگیری دستگیر شده است، روایت دیگری را مطرح کرد و گفت: ۵ ماهی از آشنایی من با ندا می‌گذشت. او می‌گفت سن کمی دارد و به همین دلیل خانواده اش محال است با ازدواج ما موافقت کنند. او از من خواست تا سناریوی آدم ربایی طراحی کنیم و دست به اخاذی از خانواده اش بزنیم تا پولی برای شروع زندگی داشته باشیم. من هم او را در اتاقی زندانی کردم تا از خانواده اش اخاذی کنم، اما پای پلیس به ماجرا باز شد و دستگیر شدم.

حالا به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این پرونده برای مشخص شدن ابعاد بیشتر ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان