Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فجر سپاسی به عنوان یکی از نمایندگان استان فارس در این لیگ در هفته دوم مقابل علم و ادب تبریز بازی می‌کند. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته دوم تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال فردا پنج‌شنبه با 9 بازی برگزار می‌شود. استان فارس با 2 تیم فجر سپاسی و قشقایی شیراز در این دوره از لیگ دسته یک شرکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در هفته دوم تیم‌های نود ارومیه-سپیدرود رشت، مس رفسنجان-استقلال خوزستان، بادران تهران-نیروی زمینی، فجر سپاسی-علم و ادب تبریز، گل ریحان البرز-آلومینیوم اراک، خوشه طلایی ساوه-قشقایی شیراز، داماش گیلان-سرخپوشان پاکدشت، ملوان-آرمان گهر، مس کرمان-رایکا بابل با هم رقابت می‌کنند. 

تیم فجر سپاسی به عنوان یکی از نمایندگان استان فارس در این لیگ در هفته دوم مقابل علم و ادب تبریز بازی می‌کند. فجر در حال حاضر در رده 17 و تیم علم و ادب در رده سیزده جدول قرار دارند. هر دو تیم در بازی هفته نخست موفق به کسب امتیازی نشدند. 

 فجر سپاسی شیراز - شهرداری تبریز ساعت 17:15 در ورزشگاه  شهید دستغیب شیراز با داوری یعقوب آشوری، علی احمدی، حسین مرادی و علی ابراهیمی و نظارت بابک وسیله‌بر مقابل نماینده تبریز بازی می‌کند. 

در نخستین هفته تیم فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان تیم آلومینیوم بود. داوود مهابادی، سرمربی فجر،  آلومینیوم را یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته اول دانسته است. 

آغاز لیگ دسته یک فوتبال و شکست تیم فجر سپاسی در اراکشروع پرگل قشقایی شیراز در لیگ دسته یک؛ تحمیل شکست بر مس کرمان در شیرازلیگ دسته یک فوتبال؛ 2 نماینده استان فارس آماده برگزاری هفته نخست

در این بازی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با نتیجه  سه بر یک  مغلوب تیم آلومینیم اراک شد تا شاگردان داود مهابادی لیگ را با شکست آغاز کنند. تیم فجر در حال حاضر با یک شکست و صفر امتیاز در رده 17 جدول قرار دارد. 

سرمربی تیم فجر پیش از این گفته بود که بازیکنان فجر کاملا به اهمیت رقابت با مدعیان و امتیاز این بازی‌ها آگاه هستند و تلاش می‌کنند در این بازی به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنند که به این نتیجه مطلوب نرسیدند.

مهابادی ضمن تائید سختی کار تیم فجر سپاسی در این دوره از لیگ اعتقاد دارد که فجر باید اعتبار گذشته خود را به دست بیاورد و به حضورش در لیگ دسته اول خاتمه دهد.

به گفته سرمربی تیم فجر سپاسی در فصول اخیر فجر شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داشته اما همواره با بدشانسی از این مهم بازمانده است. باید تلاش کنیم تا به این حسرت شش ساله خاتمه دهیم.

انتهای پیام/ ش

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد

به گزارش همشهری آنلاین، در این نشست علیرضا زاکانی شهردار تهران با بیان اینکه آرزوی قدیمی مدیران ارشد این بود که مرکز مطالعات بتواند به عنوان مغز متفکر شهرداری نقش‌آفرینی کند، اظهار داشت: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری پیگیر احیای سطح نقش‌آفرینی مرکز بودیم. تلاش کردیم تا با آسیب‌شناسی بتوان به صورت عملی یک کارکرد عملیاتی در سطوح بالاتری را برای مرکز مطالعات شهرداری پیدا کرد.

او با تأکید بر تخصصی و پیچیده‌ بودن مجموعه اجرایی شهرداری تهران، اضافه کرد: مدیریت شهری موظف است از ابتدای تولد تا مرگ شهروندان خدمت‌گزار شهروندان باشد. این مجموعه بدون پشتوانه مطالعاتی و پژوهشی نمی‌تواند خدمت‌رسان مناسبی باشد. موضع فکر و تحلیل و اتکا به نظرات و اندیشمندان را باید در مجموعه مرکز مطالعات جست‌وجو کرد.

شهردار تهران با یادآوری اینکه برای ارتقاء نقش‌آفرینی مجموعه مرکز مطالعات، شورای سیاست‌گذاری تشکیل شد، گفت: اعضای این شورا معاونان تخصصی شهرداری و متناظرین آنها در مرکز مطالعات بوده و دبیر شورا هم رئیس مرکز مطالعات است .با تشکیل این شورا و حضور معاونان در آن، هم کسانی که به‌ صورت عملیاتی در صحنه مشغول فعالیت هستند، حضور دارند و هم صاحب نظران و پشتوانه‌های فکری و نظری که می‌باید تولید فکر و اندیشه کنند.

او نخستین گام این شورا را شناسایی نظام مسائل، مشکلات و سرفصل‌های هر بخش دانست و گفت: پس از آنکه صورتی از موضوعات در حوزه‌های مختلف روشن شد، باید هیأت‌های اندیشه‌ورز تخصصی برای چاره‌جویی آن مطابق نیاز اقدام کنند. هیأت اندیشه‌ورز موظف است با مطالعات خود، چراغ راه آینده را روشن کند.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرد با تشکیل این شورا بتوان به صورت عملی، ارتباط منطقی و اجرایی مرکز مطالعات با نیازهای روز و واقعی شهرداری تهران را فراهم کرد. هم‌چنین مرکز مطالعات شهرداری باید بتواند همچون مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، راهنما و چراغ راه ما باشد. مرکز مطالعات بتواند با تغییر ساختار و پیوستگی ارتباط با مجموعه شهرداری، آثار بالاتری را در حوزه‌های مختلف اجرایی ایفا کند.

کد خبر 845279 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهرداری تهران

دیگر خبرها

  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی در شیراز اعلام شد
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان