Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@08:06:20 GMT

۱۱۱ پروژه برق‌رسانی در تبریز بهره‌برداری می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۴۸۸

۱۱۱ پروژه برق‌رسانی در تبریز بهره‌برداری می‌شود

عادل کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پروژه ها با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در سه شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو اجرا شده اند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها بخشی از اقداماتی است که از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال توسط همکاران این شرکت انجام یافته است.

وی ادامه داد: پروژه های مذکور مربوط به بخش های توسعه و احداث شبکه برق، بهینه سازی شبکه های برق، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، ایجاد قدرت مانور، توسعه فیدر، کاهش تلفات و نیرو رسانی می باشد که تقدیم امت همیشه در صحنه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی افزود: ۸۷ پروژه با اعتبار بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال در شهرستان تبریز، ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان آذرشهر و ۹ پروژه با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان اسکو توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مناسبت هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز محدود به ایام خاص نبوده و همکاران این شرکت به صورت شبانه روزی در تلاشند تا برق پایدار و مطمئن را در اختیار شهروندان قرار دهند.

۳۰۷۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر برق خدمت رسانی دهه فجر روشنایی شبانه روزی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان