Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:26:22 GMT

دومین فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی محققان کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۵۲۰

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دومین فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی خود را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، صندوق برای دومین بار در سال جاری فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی خود را منتشر کرد و پژوهشگران می توانند طرح های خود را برای کارگروه های میان گروهی؛ علوم انسانی، اجتماعی و مطالعات علم؛ معارف و علوم اسلامی؛  مدیریت و علوم اقتصاد و هنر و معماری ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال طرح ها از 1 شهریور ماه سال جاری آغاز می شود و تا 15 آبان ماه ادامه دارد.

این فراخوان طرح های پژوهشی، رساله دکتری و طرح های پسا دکتری را شامل می شود. انتشار این فراخوان با هدف حمایت از پژوهشگران استان های مختلف انجام می شود و دستاوردهای این تحقیقات وارد جامعه شود. 

در سال های گذشته محققان از سراسر کشور طرح های پژوهشی خود را با توجه به حوزه علمی به کارگروه مربوطه ارسال می کردند و هر ماه طرح ها در این کارگروه ها ارزیابی و برای تصویب نهایی به کمیته تخصصی صندوق روانه می شد اما در سال جاری این روند تغییر کرده است و در طول سال هر کارگروه فراخوان منتشر می کند تا بر اساس آن پژوهشگران برای ارسال طرح های خود اقدام کنند.

بنا بر اعلام مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این فراخوان ها در طول سال برای سایر کارگروه ها نیز منتشر می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت صندوق  http://www.insf.org  مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمایت از طرح های پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بخش ورزش‌ در استان قم ضعیف است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش بعدازظهر شنبه در دیدار رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم عنوان کرد: ورزش و نشاط از مولفه های اصلی کشور است و در اسلام نیز به امر ورزش تاکید شده و باید توجه داشت که ورزشی مثل بدنسازی موجب تقویت قدرت و قوت نسل جوان ما می باشد و توجه به ورزش و ورزشکاران جزو مولفه های اصلی کشور است و باید بدان اهتمام داشت.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان قم حمایت در حوزه ورزش ضعیف است و توجه کافی به معقوله ورزش نشده در حالی که جوانان و نوجوانان قمی در هر رشته و حوزه ای نخبه و پدیده هستند و هیچ تردیدی در آن نیست.

وی ادامه‌ داد: ان شاالله بتوانیم به عنوان نمایندگان مردم در حوزه کلان و در استان اتفاقات مثبتی را برای ورزش قم رقم بزنیم و شاهد رشد مثبت سایر رشته های ورزشی نیز باشیم و به پیشنهاد رییس هیات بدنسازی استان قطعاً باید هیات اندیشه ورز و کارگروه ورزش استان با حضور متخصصین سایر رشته های ورزشی تشکیل بشود.

حجت الاسلام روانبخش افزود: امروز شاید نتوانیم در کار اجرایی دخالتی داشته باشیم، اما قطعاً می توانیم از مسوولان اجرایی برای رشد و تحول امور بویژه در امر ورزش که لازمه و نیاز استان و کشور است مطالبه داشته باشیم.

وی با اشاره به نیاز تصمیمی قوی و جسورانه برای تحول ورزش استان قم گفت: خدا را شاکریم امروز اتحاد سه نماینده باهم به نفع و برای مردم است تا توان و اراده سه نفر بتواند مصمم و با انگیزه به تحول در استان و رفع مشکلات بپردازند.

مجید تلخابی، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام نیز در این دیدار عنوان کرد: خدا را شاکریم که جامعه فرهیخته و فهیم ورزش استان در انتخابات مجلس دوازدهم به خوبی به ندای مشارکت حداکثری رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و امروز خرسندیم که نمایندگان قم ارتباط خوبی با اهالی ورزش دارند.

وی ادامه داد: تشکیل کارگروه ورزش استان از لزوم غیر قابل انکار است که تقاضا داریم منتخبین مردم با توجه به تخصص و تاثیر افراد در ورزش استان به تشکیل این کارگروه اهتمام داشته باشند.

کد خبر 6083864

دیگر خبرها

  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • تائید فنی ۶۰ پروژه فناوری زیستی برای استفاده از اعتبار مالیاتی
  • ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی تامین مالی شد
  • تائید فنی ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی جهت استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی
  • توسعه فناوری‌ها در کشور مصداق بارز کاشتن برای آینده است
  • حمایت از بخش ورزش‌ در استان قم ضعیف است
  • تمدید فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات