Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:08:56 GMT

پیش بینی تحویل ۵۳ هزار محصول سایپا در مرداد ماه

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۵۴۰

پیش بینی تحویل ۵۳ هزار محصول سایپا در مرداد ماه

به گزارش روز چهارشنبه گروه خودروسازی سایپا، «سیدجواد سلیمانی» افزود: از آغاز امسال تا روز یکشنبه گذشته (۲۷ مرداد) بیش از ۴۳ هزار دستگاه خودرو از محصولات این گروه تحویل مشتریان شده است.

وی اضافه کرد: هشت تا ۱۰ هزار دستگاه خودروی تکمیل و تجاری‌سازی شده نیز در فرآیند فروش و تحویل به مشتریان قرار دارد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با افزایش تولید و عرضه، علاوه بر کاهش تعهدات معوق، بازار را نیز به نفع مشتریان و مردم تنظیم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: پس از اینکه بحران ایجاد شده بر اثر تحریم‌های بین‌المللی را مدیریت کردیم، با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله پویش بومی سازی قطعات مورد نیاز و تقویت زنجیره تامین، از ابتدای تیرماه تولید «عبور مستقیم» را در خطوط و سالن های تولید سایپا اجرا کردیم.

تولید به شیوه عبور مستقیم، زمانی محقق می‌شود که خودرو به صورت کامل و بدون کسری قطعه تولید شده و مستقیم از خط تولید به منظور عرضه به مشتری، تحویل معاونت فروش می‌شود.

وی ادامه داد: در تیرماه بخشی از تولیدات سایپا به شکل عبور مستقیم بود، اما در مردادماه موفق شدیم همه محصولات سایپا را بطور کامل و بدون کمبود قطعه تولید کنیم و اگر ارز مورد نیاز تامین شود همین روند ادامه دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سایپا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از بورس کالا، این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱است، با قیمت پایه ۹۴ میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم، و با حداقل خرید ۱۰ کیلوگرم با شرایط اعلامی مندرج در آگهی بورس کالا، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، عرضه سبد زعفران محصول تولید سال ۱۴۰۱ بر پایه استاندارد ملی ایران (شامل رشته‌ای بریده درجه یک ۶/۳۹ درصد، رشته‌ای بریده درجه دو ۲۲/۸۱ درصد، رشته‌ای بریده درجه سه ۲۶/۷۳ درصد، رشته‌ای درجه یک ۲۱/۳۲ درصد، رشته‌ای درجه دو ۱۹/۶۰ درصد، رشته‌ای درجه سه ۳/۱۰ درصد و زعفران دسته‌ای ۰/۰۵ درصد) است.

بر اساس اطلاعات اعلامی؛ محل تحویل این محصول، استان خراسان رضوی- شهرستان مشهد، بلوار سازمان آب، بعد از دفتر روزنامه خراسان، اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان مشهد بوده و محصول در بسته‌های نایلونی مخصوص پلمپ شده‌ی حداکثر ۵ (پنج) کیلوگرمی بسته بندی شده است که حداقل خرید مجاز ۱۰ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

در آگهی این عرضه آمده است: خریدار قبل از خرید، مکلف به رویت کالا و کسب اطمینان از کیفیت آن هستند و درصورت عدم تحویل کالا حداکثر تا ۶ (شش) روز کاری پس از مهلت مجاز تحویل، خریدار مشمول پرداخت هزینه انبارداری معادل ۴۰ (چهل) ریال برای هر گرم کالای باقی مانده (روزانه) از موعد زمان تعیین شده خروج کالا خواهند بود وافت احتمالی کیفی ناشی از عدم خروج به موقع کالا نیز بر عهده خریدار خواهد بود.

آنالیز محصول عرضه شده نیز مطابق جدول شماره ۱ فیزیک و شیمیایی استاندارد ملی (۱-۲۵۹) است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان