Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@16:45:06 GMT

برگزاری اولین جشنواره شعر آئینی در گرمسار

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۵۶۴

برگزاری اولین جشنواره شعر آئینی در گرمسار

به گزارش ایکنا از سمنان، نعمت‌اله قنبری نیکدل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسارامروز 30 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخستین جشنواره شعر آئینی استان سمنان؛ مهرماه سال جاری به میزبانی شهرستان گرمسار برگزار خواهد شد اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۴ شهریور به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و پس از پایان مهلت مذکور؛ آثار ارسال شده در پایان شهریور ماه مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: توحید، قرآن، سیره ائمه و معصومین (ع)، مناقب و مراثی معصومین (ع)، نماز و نیایش، فرهنگ ایثار و شهادت  از موضوعات این جشنواره است که در این راستا بخش‌های ویژه این جشنواره نیز شامل موضوعاتی از قبیل انتظار و مهدویت؛ اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در عصر انتظار؛ ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در عصر انتظار خواهد بود.

به گفته وی؛ هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر خود را برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه ارسال کند و ذکر این نکته ضروری است که مالکیت آثار ارسالی حتماً باید متعلق به شخص شرکت کننده باشد و در غیر اینصورت از شرکت در جشنواره محروم خواهند شد.

قنبری نیکدل با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ؛ انجمن شعر و ادب شهرستان گرمسار و موسسه فرهنگی هنری خط سپید کاغذ گرمسار برگزار خواهد شد یاداور شد:  آثار و نفرات برگزیده این جشنواره پس از بررسی و داوری؛ در آئین اختتامیه که ۸ مهرماه در شهرستان گرمسار برگزار می شود معرفی شده و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» اعلام کرد جوایز این دوره از جشنواره مذکور به ۴ میلیون دینار عراق افزایش یافته است.

این جشنواره با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق و در دو بخش شعر فصیح و شعر شعبی برگزار می‌شود.

همچنین به بهترین شاعر در هر بخش دو میلیون دینار عراقی و دیپلم افتخار و در هر دو بخش به دو نفر به ترتیب مبلغ ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار دینار عراقی اهدا می‌شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه، داورانی از کشورهای عراق، عمان، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران به بررسی و داوری آثار ارسالی می‌پردازند.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ ماه مبارک رمضان به نشانی الکترونیکی daftaresher.h@gmali.com ارسال کنند.

متن کامل فراخوان از طریق این پیوند قابل مشاهده است.

کد خبر 6063347 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی