Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۰ هکتار از مراتع این شهرستان دچار حریق شده‌ است، گفت: علت وقوع آین آتش‌سوزی‌ها عمدی‌ است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

صمیمی عبدولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 12 فقره آتش‌سوزی در سطح منابع‌طبیعی این شهرستان و در مناطق وِزکور، سرطرهان، کَلخانی و ریکا رخ داده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تلاش نیرو‌های مردمی، منابع‌طبیعی و بسیج این آتش سوزی‌ها مهار شده‌است، افزود: علت وقوع آتش‌سوزی مراتع کوهدشت عمدی بوده و پرونده آن به مراجع قضایی ارسال شده‌است.

تداوم آتش‌سوزی در مراتع کوهدشت؛ مزارع سیل‌زده «رودبار» خاکستر شدمردم با دست‌های خالی و امکانات اندک آتش‌سوزی مراتع چوار را مهار کردند+ عکساصفهان| 18 هکتار از مراتع جعفرآباد طعمه حریق شد؛ علت آتش‌سوزی در دست بررسی است

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری کوهدشت با تقدیر از مردم و انجمن‌های مردم‌نهاد این شهرستان برای همکاری در اطفای حریق مراتع و جنگل‌ها عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 210 هکتار از مراتع و مراتع مشجر کوهدشت که همگی جزو اراضی ملی بوده، دچار حریق شده‌است.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: باید نظارت جامعی از سوی اکیپ‌های اطفای حریق و دیدبان‌ها صورت گیرد تا با حضور به موقع و سریع در محل از گسترش حریق جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، یاسم خان‌محمدیان امروز- چهارشنبه بیست و نهم فروردین‌_ در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: روند پیشرفت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و تولید نهال در سال جاری برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل آتش‌سوزی، افزود: لازم است نظارت جامعی از سوی اکیپ‌های اطفای حریق و دیدبان‌ها صورت گیرد تا با حضور به موقع و سریع در محل از گسترش حریق جلوگیری شود.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با بیان اینکه مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی بسیار تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: مدیران منابع طبیعی شهرستان‌ها برای پیشگیری و اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع از مجریان طرح‌ها و بهره‌برداران منابع طبیعی، دهیاران و شورای اسلامی روستاها در مناطق بحرانی کمک بگیرند.

خان‌محمدیان ادامه داد: لازم است ضمن توجه جدی در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت نسبت به تولید شش میلیون اصله نهال در استان اقدام شود.

کد خبر 745447

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • آغاز کوچ بهاره عشایر ورامین به مراتع جنوبی شهرستان
  • ظرفیت مراتع جنوبی ورامین ۳۳ هزار رأس دام است
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام