Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدجواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: این خانواده در اقدامی خداپسندانه هزینه مراسم ختم مادرشان را برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی کاشمر اختصاص دادند.
او با بیان اینکه به همت خیرین سلامت در چند سال اخیر اقدامات گسترده‌ای در کاشمر انجام شده است، ادامه داد: یکی از نیاز‌های اساسی کاشمر بحث انتقال خون است که به همت مردم شریف و خیر این شهرستان در حال انجام است و امیدواریم در چندماه آینده این مرکز به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: ۹۰درصد عملیات ساختمانی این مجموعه انجام شده است و اتمام این پروژه نیاز به همراهی بیش از پیش خیران دارد.

انتهای پیام//ر. س   خیر کاشمری امور خیریه را به مراسم ختم مادرش ترجیح داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان انتقال خون خیرین امور خیریه اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح فرماندار درباره منشأ صدا در گناوه

به گزارش «تابناک»، محمدتقی صفری شامگاه جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: به منظور تامین سنگ های مورد نیاز برای عملیات اجرایی موج‌شکن ها و بخشی از اسکله در حال ترمیم بندر گناوه، در ۲ نوبت انفجارهایی در کوه بینک انجام شد.

وی افزود: با توجه به این که معادن سنگ این کوه در فاصله هشت کیلومتری شهر گناوه قرار دارد، انفجارهای انجام شده به خوبی احساس شد.

فرماندار گناوه تصریح کرد: عملیات انفجار از قبل طراحی و با حضور نیروی انتظامی و کارشناسان مرتبط انجام و پس از آن عملیات برداشت سنگ های مورد نیاز طرح اسکله بندر گناوه انجام شد.

دیگر خبرها

  • توضیح فرماندار درباره منشأ صدا در گناوه
  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • لحظه احساسی رسیدن بچه روباه به مادرش در خیابان ولنجک + فیلم
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولتی مشخص می‌شود
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر