Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:03:18 GMT

برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۵۷۹

برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه یکم شهریور ماه با ۶ دیدار در شهر‌های شیراز، رفسنجان، ورامین، اصفهان، مشهد و آبادان پیگیری می‌شود و تیم رهیاب تهران در این هفته استراحت می‌کند. برنامه رقابت‌های این هفته به شرح زیر است:

پارس آرا شیراز - دریژنو فرخشهر

این ۲ تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم پارس آرا در هفته نخست رقابت‌ها توانست با نتیجه چهار بر سه ستارگان دشت ورامین را شکست دهد و پیروز میدان باشد و تیم دیژنو فرخشهر با نتیجه یک بر سه مغلوب دختران کویر مس کرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مس رفسنجان - دختران کویر مس کرمان

در دومین دیدار این هفته تیم مس رفسنجان که در یک رقابت نزدیک و نفس گیر با نتیجه ۲ بر سه مغلوب سایپا تهران شد، در این هفته میزبان تیمی است که در هفته نخست پیروز بازی بوده است و حالا باانگیزه بالایی به مصاف همشهری خود می‌رود.

ستارگان دشت ورامین - شهروند ساری

در سومین دیدار از هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم رده نهمی ستارگان دشت ورامین به مصاف تیم شهروند ساری می‌رود. ورامینی‌ها که در آخرین لحظات فصل ۹۸ وارد رقابت شدند، در نخستین دیدار خود مغلوب پارس آرا شیراز شدند و اینک به مصاف شهروند ساری می‌روند که در هفته نخست رقابت‌ها به دلیل بازی با شهرداری رشت و آماده نبودن این تیم به استراحت خورد.


نامی نو اصفهان - سایپا تهران

نامی نو اصفهان و سایپا تهران در حالی این هفته به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم سایپا یکی از مدعیان لیگ امسال در هفته گذشته در دیداری نفس گیر پیروز میدان شد و تیم نامی نو نیز که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بانوان استیک مدعی و رقیب سخت برای سایر تیم‌ها به شمار می‌آید.

هیات فوتبال خراسان رضوی - ملی حفاری ایران

در پنجمین دیدار از هفته دوم، تیم هیات فوتبال خراسان رضوی با سرمربیگری فاطمه شریف بازیکن فصل پیشین نامی نو به مصاف تیم ملی حفاری که سابقه طولانی در فوتسال بانوان دارد. خراسان رضوی در هفته گذشته با نتیجه پرگل ۶ بر صفر از سد پویندگان صنعت فجر شیراز عبور کرد.

پالایش نفت آبادان - پویندگان صنعت فجر شیراز

در آخرین دیدار از هفته دوم رقابت‌ها تیم رده دوازدهمی پالایش نفت آبادان و تیم انتهای جدولی پویندگان صنعت فجر شیراز به مصاف یکدیگر می‌روند. هر ۲ تیم در هفته نخست رقابت‌ها مقابل حریفان بازی را واگذار نموده اند.

بیشتر بخوانید: نقطه مشترک فدراسیون‌های والیبال و فوتبال چیست؟/ به نام بانوان به کام آقایان!

جدول نتایج

۱_ هیئت فوتبال خراسان رضوی/ ۳ امتیاز
۲_ رهیاب تهران / ۳ امتیاز
۳_ دختران کویر مس کرمان / ۳ امتیاز
۴_ پارس آرای شیراز / ۳ امتیاز
۵_ سایپا تهران / ۳ امتیاز
۶_ نامی نو اصفهان / ۱ امتیاز
۷_ ملی حفاری / ۱ امتیاز
۸_ شهروند ساری / صفر
۹_ ستارگان دشت ورامین / صفر
۱۰_ مس رفسنجان / صفر
۱۱_دریژنو فرخشهر / صفر
۱۲_ پالایش نفت آبادان / صفر
۱۳_ پویندگان صنعت فجر شیراز / صفر

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می روند، که این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه رتبه اول جدول رده بندی گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را بالاتر از ازبکستان که آنها هم 10 امتیازی هستند، در اختیار دارد و با این وصف مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ در بازی آخر این دور از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد.

گفتنی است سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از رسیدن زمان فیفادی خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان