Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان برای حضور در مسابقات غرب آسیا راهی اردن شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران برای حضور در مسابقات غرب آسیا صبح امروز (چهارشنبه)  تهران را به مقصد اردن ترک کرد. این مسابقات اولین اعزام تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان بزرگسال به یک مسابقه برون مرزی است که پس از کسب مجوز بازی با پوشش اسلامی به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران که شهریور ماه به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند، زیر نظر شایسته متشرعی تمرینات آماده سازی خود را دنبال می‌کنند و امروز براش شرکت رد غرب آسیا راهی اردن شدند.

فائزه شهریاری، معصومه اسماعیل زاده، کیمیا یزدیان طهرانی، دلارام وکیلی، گلشید امیدیان، روژانو محمودی، ادنا عیسائیان، شادی عبدالوند، شیدا شجاعی، عسل پور حیدری، مریم ایزدبین و مژگان خدادادی بازیکنان اعزامی به مسابقات غرب آسیا هستند.

برنامه بازی های تیم ملی ایران در اردن به شرح زیر است:

ایران - اردن، پنج شنبه 31 مرداد، ساعت 21

ایران - لبنان، جمعه اول شهریور، ساعت 19

ایران - سوریه، شنبه 2 شهریور، ساعت 19

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا

سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت ها اعزام شود،اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد.

تیم ملی جودو کشورمان قرار بود بامداد فردا پنج شنبه راهی امارات و پس از آن راهی کشور هنگ کنگ شود که فعلا باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست و مسوولان فدراسیون جودو بدنبال پرواز جایگزین از یکی دیگر از کشورها برای اعزام تیم ملی به این رقابت ها هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است