Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ستاد مراسمات شهرستان مهاباد از عموم مردم برای حضور در ویژه برنامه دف نوازی جمعی که با حضور دف نوازان منطقه در اجتماع بزرگ خانواده برگزار می‌شود، دعوت به عمل می‌آورد.‌

این ویژه برنامه پنجشنبه ساعت۹:۳۰ شب در پارک خبرنگار (جنب تاناکورا) -داخل پیست اسکیت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم کردنشین در آیین های دینی ‌و مذهبی خود از جمله آیین های مولودی خوانی از ساز دف استفاده می کنند، به همین خاطر دف به عنوان یک ساز دینی و مقدس در بین مردم این منطقه شناخته شده است.

انتهای پیام/ج

برگزاری برنامه دف نوازی جمعی در شهرستان مهاباد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی پیش ازظهر یکشنبه در ستاد هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی استان با تاکید بر فرهنگ سازی ورزش زورخانه ای به ویژه در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی گفت: باید این ورزش را عمومی کنیم و این ورزش در فضاهای عمومی مثل پارک‌ها و مدارس و … معرفی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: برنامه‌های این هفته به صورت مدون و برنامه ریزی شده اجرا شود و همراه با ترویج برنامه‌های این هفته باید اردیبهشت مقاومت که یادآور پهلوانی شهدای خان طومان است نیز معرفی شود.

کد خبر 6084232

دیگر خبرها

  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • مشارکت مردم ایران برای نجات زمین
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • هم‌نوازی دف‌نوازان در پالنگان کردستان + فیلم
  • آیین سنتی ورف چال در مازندران