Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:35:01 GMT

نمایشگاه عکس مجید برزگر در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۷۳۳

نمایشگاه عکس مجید برزگر در اصفهان

آرزو معتمدی، سرپرست هنری نمایشگاه عکس مجید برزگر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت: در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: "تک فریم ها"، مواجهه ما خواهد بود با فیلمسازانی که حوزه‌های دیگر تجسمی به خصوص عکاسی را پیگیر و جدی دنبال می‌کنند. "
او ادامه داد: در اولین نمایش از این مجموعه، به آثار مجید برزگر فیلمساز می‌پردازیم که توامان سینما، عکاسی و نقاشی را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست هنری این نمایشگاه عکس افزود: مجید برزگر، کارگردان، عکاس، تهیه کننده و مدرس سینما را با ساخت فیلم‌های "فصل باران‌های موسمی"، "پرویز"، "یک شهروند معمولی" و "ابر بارانش گرفته... " و تهیه فیلم‌های بسیاری می‌شناسیم. او این بار با مجموعه آثارش تحت عنوان "از شهرِ صبح" در گالری "۰/۱" اصفهان حضور خواهد داشت تا از این گذار، ارتباط تنگانگ و جدانشدنی دو رسانه عکاسی و سینما را که از دیرباز تا به امروز برقرار بوده، نظاره گر باشیم.
معتمدی بیان کرد: گالری ۰/۱ اصفهان با تیم و فضایی حرفه‌ای با رویکرد تخصصی به هنر‌های دیجیتال همچون عکاسی، ویدئوآرت و رسانه‌های معاصر می‌پردازد.
نمایشگاه "از شهر صبح" به کیوریتوری آرزو معتمدی از ۱ تا ۲۷ شهریورماه در گالری صفر و یک برپا است.
انتهای پیام/ی  
نمایش تک فریم‌ها در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های خیابانی؛ حقیقی‌ترین تصاویری که از زندگی ثبت می‌شوند

عکاسی خیابانی می‌تواند واقعیت زندگی را به نمایش بگذارد و به‌قدری حقیقی باشد که که شما را محو خود کند. این تصاویر در عین سادگی، پیچیدگی‌هایی دارند که ممکن است ذهن مخاطب را برای مدتی مشغول کند.

به گزارش زومیت، تماشای عکس‌های خیابانی لذتبخش هستند چراکه زندگی اطرافمان را به‌گونه‌ای نمایش می‌دهند که ناگهان متوجه می‌شویم هرگز با چنین دقتی آن را زیر نظر نگرفته‌ایم. این ژانر از عکاسی به ما یادآوری می‌کند که چگونه چیزهای به‌ظاهر پیش‌پا‌افتاده در چشم عکاسان ماهر فوق‌العاده و دور از دسترس به‌نظر می‌رسند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود
  • «پرنده، دیدنی است» به نمایش در می‌آید
  • عکس‌های خیابانی؛ حقیقی‌ترین تصاویری که از زندگی ثبت می‌شوند
  • برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان