Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نامه سیروان در شماره ۱۰۴۷ روز شنبه ۲۶ مرداد، تیتر اصلی خود را به نقل از رئیس قوه قضائیه در سفر به کردستان با عنوان " حقوق شهروندی را پاس می‌داریم" انتخاب کرده است.

در این گزارش به برنامه های سفر آیت الله رئیسی به کردستان و مطالب مطرح شده در جلسات، از جمله حمایت از حقوق شهروندی و مبارزه جدی با فساد اقتصادی اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمقاله این شماره نیز با عنوان" کردستان و دستگاه قضایی" به قلم صالح نیکبخت وکیل کردستانی راجع به سفر رئیس قوه قضائیه به کردستان به مطالبات مردم از این دستگاه اختصاص یافته است.

مطالب دیگری که در صفحه اول این شماره هفته نامه سیروان به آن اشاره شده است، گزارشی با عنوان "استاندار کردستان در حلقه خبرنگاران" به مناسبت مراسم روز خبرنگار و گزارش دیگر نیز تحت عنوان "هر که در این حلقه نیست فارغ از این ماجراست" به بررسی برگزاری نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت در سنندج پرداخته است.

همچنین در شماره جدید این هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، مصاحبه اختصاصی با آرمان مهرپناهی مجری برنامه چریکه‌ی‌شو و مصاحبه با حمید امامی سرمربی تیم فوتبال آوالان کامیاران منتشر شده است.

گزارش" جهان نسیان" که درباره سرای سالمندان سنندج و امکانات و خدمات ارائه شده به سالمندان نیز از دیگر مطالب منتشر شده در این نشریه است.

تیتر اصلی روزنامه روژان در شماره ۳۱۶ روز دوشنبه ۲۸ مرداد، یادداشتی به قلم سعید سرفرازیان با عنوان "مبارزه با فساد از حرف تا عمل" و تیتر دوم  این روزنامه محلی، گزارشی با عنوان" خیار ۵۰۰ تومان داد کشاورزان را درآورد" راجع به محصول خیار تولیدی کشاورزان منطقه قروه و مشکلات فروش و عرضه این محصول پاختصاص یاقته است.

هفته نامه ئاوات نیز در شماره ۱۴۰ روز دوشنبه ۲۸ مرداد، " بی مسئولیتی عامل آتش سوزی در مراتع و کوه های زاگرس" را عنوان تیتر اصلی خود قرار داده و یحیی صمدی در این گزارش، بی مسئولیتی و بی توجهی مسئولان و مردم را از دلایل اصلی افزایش آتش سوزی ها در سال های اخیر اعلام کرده و خواستار تشکیل کارگروهی ویژه برای پیگیری و حفاظت از جنگل ها و مراتع استان های کردستان، کرمانشاه و ایلام شده است.

این هفته نامه در تیتر دوم خود با عنوان "موانع کردستان برداشته شود" به بررسی سفر رئیس قوه قضائیه به کردستان پرداخته و اساسی ترین موضوع برای این استان را در کنار مبارزه با فساد اداری، مسئله توسعه عنوان کرده است.

یکی دیگر از مطالب منتشر شده در نشریه ئاوات، گزارشی تحت عنوان "محرومیت در ناحیه منفصل شهری نایسر" است که در آن به مشکلات این حوزه و عدم پیگیری مسئولان و نمایندگان مجلس برای رفع این مشکلات اشاره شده است.

یادداشت " جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان" به قلم افراسیاب جمالی نیز از دیگر مطالب منتشر شده در شماره جدید این هفته نامه است که نگارنده به توانمندی ها و فواید این جشنواره مهم برای استان پرداخته است.

هفته نامه ورزشی به هیز در شماره ۲۰۳ روز شنبه ۲۶ مرداد، تیتر اول خود را "مدیران غیرورزشی فرصت یا تهدید" انتخاب کرد و در این گزارش به عملکرد ۱۱ رئیس هیات ورزشی استان پرداخته شده که غیرورزشی هستند، ضمن اینکه نگارنده در کل به این نتیجه رسیده است که مدیران دولتی برای پیشرفت ورزش کردستان مفید بوده اند.

تیتر دوم این هفته نامه ورزشی، "در زمان قهرمانی و مربی‌گری من را محدود کردند" مصاحبه ای با اسعد محمدپناه قهرمان بوکس کشور در سال ۷۲ است که در آن از عدم حمایت مسئولان از این قهرمان ورزشی در آن سالها و اکنون انتقاد شده است.

گزارشی نیز با عنوان "ابهامات یک انتخابات" منتشر شده که درآن حواشی و جریانات انتخابات هیات ورزش همگانی کردستان و فعالیت سرپرست آن در طول یکسال گذشته بررسی شده است.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۱۵۸ نشریه در کردستان مجوز فعالیت گرفته اند که از این تعداد اکنون ۱۰۲ رسانه شامل رسانه های چاپی، خبرگزاری و پایگاه های خبری برخط و غیربرخط در استان فعال است.

۷۳۵۵ / ۳۰۳۴ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان مطبوعات رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

«سعید کشاورزی» با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد هدایت کراپ الوند را بر عهده گرفت.

کشاورزی مربی جوان و باتجربه ای است که پس از قهرمانی با تیم شهرداری ساوه از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد و توانست این تیم تازه وارد را در فصل گذشته تا جایگاه هشتم جدول برساند.

**************

ملی پوش استان راهی رقابت های آسیایی می شود.
مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • متولدین این ماه‌ها خیلی راحت به موفقیت می‌رسند!
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • «آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»
  • حسام نژاد یوسفی؛ گرمایی که جان فوتبالیست نوجوان را گرفت! | آن‌هایی که از دست دادیم
  • مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین