Web Analytics Made Easy - Statcounter

قشقایی شیراز نماینده استان فارس در این دوره از لیگ در هفته دوم مقابل خوشه طلایی ساوه بازی می‌کند. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته دوم تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال فردا پنج‌شنبه با 9 بازی برگزار می‌شود. استان فارس با 2 تیم فجر سپاسی و قشقایی شیراز در این دوره از لیگ دسته یک شرکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در هفته دوم تیم‌های نود ارومیه ـ سپیدرود رشت، مس رفسنجان-استقلال خوزستان، بادران تهران-نیروی زمینی، فجر سپاسی-علم و ادب تبریز، گل ریحان البرز ـ آلومینیوم اراک، خوشه طلایی ساوه ـ قشقایی شیراز، داماش گیلان-سرخپوشان پاکدشت، ملوان ـ آرمان گهر، مس کرمان ـ رایکا بابل با هم رقابت می‌کنند. 

قشقایی شیراز نماینده استان فارس در این دوره از لیگ در هفته دوم مقابل خوشه طلایی ساوه بازی می‌کند. این رقابت ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم با داوری کیوان علی محمدی، میلاد قاسمی، مجتبی غریب و حامد سیری برگزار می‌شود، محمود رفیعی نظارت این بازی را بر عهده دارد. 

تیم قشقایی در حال حاضر با 3 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و خوشه طلایی ساوه نیز با 3 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده ششم جدول قرار گرفته است. 

آغاز لیگ دسته یک فوتبال و شکست تیم فجر سپاسی در اراکشروع پرگل قشقایی شیراز در لیگ دسته یک؛ تحمیل شکست بر مس کرمان در شیرازلیگ دسته یک فوتبال؛ 2 نماینده استان فارس آماده برگزاری هفته نخست

این تیم شیرازی در نخستین دیدار میزبان تیم مس کرمان بود که موفق شد با 3 گل از سد حریف کرمانی خود بگذرد.  در این بازی محمد غلامی، آرام عباسی و پژمان خوبیاری برای قشقایی و یاسر فیضی برای مس کرمان گلزنی کردند. تیم قشقایی شیراز با این برد با 3 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. 

دو تیم قشقایی و مس تاکنون دو بار در بازی‌های لیگ یک با یکدیگر دیدار کردند و شیرازی‌ها هیچ گاه نتوانستند نارنجی پوشان کرمانی را شکست دهند. این نخستین شکست مس کرمان از قشقایی شیراز است. 

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی در پایان تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم را کسب می‌کنند و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، این تیم در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

کد خبر 6088065

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال