Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در تهران با بیان اینکه استان بوشهر در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را ارائه کرد افزود: فضای نمایشگاه یاد شده زمینه ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مناطق فراهم کرده که استان بوشهر در این عرصه خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با قدردانی از معاون امور عمرانی، مدیرکل دفتر روستایی استانداری، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های استان بوشهر گفت: استان بوشهر در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر توانمندی‌های خود را در عرصه‌های گردشگری، صنایع دستی و تولیدات به نمایش گذاشت که مورد رضایت قرار گرفت.

استاندار بوشهر از اجرای طرح توریسم بوشهر ۲۰۲۲ خبر داد و بیان کرد: این طرح که چندی قبل با حضور وزیر کشور در استان بوشهر افتتاح شد ظرفیت‌های گردشگری و توریسم این استان را مورد توجه قرار داده است.

گراوند، استان بوشهر را یک استان گردشگر پذیر دانست و تصریح کرد: ظرفیت گردشگری استان بوشهر به صنعتی که هم درآمدزا و هم پاک است نباید درآن غفلت صورت بگیرد.

وی، با بیان اینکه اجرای توریسم بوشهر ۲۰۲۲ آثار و برکات مهمی تاکنون داشته است گفت: یکی از مشکلات مهم ظرفیت گردشگری استان بوشهر زیرساخت اقامتگاهی مانند هتل‌های ۵ ستاره است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اکنون هتل‌های ۵ ستاره در استان بوشهر در حال ساخت است خاطر نشان کرد: در مرکز استان بوشهر ساخت هتل ۵ ستاره آغاز شده و این در حالی است که هتل ۵ ستاره در بندرکنگان دهه فجر امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

گراوند از توسعه زیرساخت‌های گردشگری خبر داد و بیان کرد: زیرساخت‌های طرح‌های گردشگری از جمله توریسم بوشهر ۲۰۲۲ در بخش اقامتگاهی و تفریحی تقویت و گسترش می‌یابد.

وی، یکی دیگر از ظرفیت‌های استان بوشهر را تولیدات صنایع دستی دانست و افزود: این نمایشگاه فرصتی مهم برای معرفی توانمندی‌های تولیدی و نیروی انسانی استان‌ها از جمله بوشهر است که ضمن بازاریابی در داخل و خارج از مرزها، قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح توریسم بوشهر ۲۰۲۲

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار اعضای شورای عالی مدیریت مردمی فرهنگی بوشهر اظهار داشت: متأسفانه زیر ساخت‌های استان از منظر فرهنگی نبوده، بلکه زیرساخت‌هایی برای توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری بوده است. بنابراین حسب آمایشی که وجود دارد مراکز و مکان‌هایی مشخص و طرحی با کمک مشاورین در کنار ساحل برنامه ریزی و تمامی زیر ساخت‌ها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: چادر زدن در عرض ساحل و پارک‌ها مشکل ساز است، بنابراین کمپ‌هایی با استانداردهای لازم برنامه ریزی شود که دارای امکانات باشد، لذا با توجه به فرصتی که تا پایان سال وجود این کار را از اکنون شروع شود تا زمان عید این امکانات آماده باشد.

وی در کنار هم بودن و قرارگاه بودن را به بسیار مهم عنوان کرد بیان داشت: کارها آسیب شناسی شود و بر اساس برنامه ریزی رفع آسیب صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری پیشنهاد تدوین تقویم برای قرارگاه مردمی فرهنگی با در نظر گرفتن مناسبت‌ها را مطرح کرد و عنوان داشت: این کار کمک می‌کند که کارها با برنامه ریزی و منسجم انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به حوزه رسانه ابراز داشت: جنگ رسانه نیازمند دانش، سرعت عمل و دیپلماسی است که کار با رسانه به چه شکل انجام شود. فعالیت‌های خوبی در عرصه فرهنگی به ویژه در کنار ساحل انجام شده اما بازتاب رسانه‌ای نداشته است. همچنین رشد تحلیل گری و دیپلماسی رسانه‌ای باید صورت گیرد.

وی بر هم پوشانی و حمایت از یکدیگر تاکید کرد و ابراز داشت: این قرارگاه یک پیکر است و با حمایت از هم اجازه ندهید قرارگاه تضعیف شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر بیان داشت: همه باید به این قرارگاه کمک کنند، این قرارگاه‌ها باید چارچوب را حفظ کنند، و مسئولان پاسخگوی مطالبات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشنهاد داد: طومار و راهپیمایی در حمایت از عفاف و حجاب برنامه ریزی، طراحی و برگزار شود.

کد خبر 6087475

دیگر خبرها

  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟