Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@18:00:24 GMT

دستگیری عوامل ۳۲۸ فقره سرقت در البرز

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۹۴۳

دستگیری عوامل ۳۲۸ فقره سرقت در البرز

به  گفته فرمانده انتظامی استان البرز ، درپی دریافت پرونده سرقت اماکن خصوص و داخل خودرو به همراه ۹ نفر متهم و اموال مسروقه از کلانتری ۳۲ حصارک به پلیس آگاهی، تحقیقات در خصوص نحوه سرقت ها و شناسایی مالباختگان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.
طبق تحقیقات اولیه مشخص شد که ماموران کلانتری ۳۲ حصارک چند روز گذشته به سرنشینان یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شده و بلافاصله دستور توقف خودرو را صادر می کنند که راننده بدون توجه به دستور پلیس قصد فرار داشت که با تعقیب خودرو چهارسرنشین آن دستگیر و از داخل خودرو آن ها ۲ دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه به ایرنا گفت که  مخفیگاه سارقان تحت محاصره قرار گرفت و سایر همدستان آن ها که چهار مرد و یک زن بودند دستگیر شدند.

از مخفیگاه آن ها مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل تجهیزات داخل خودرو ، لوازم خانگی ، فرش ، دوچرخه ، پلاک خودرو و ... کشف شد.
متهمان در بازجویی کارآگاهان اذعان داشتند که با تشکیل یک باند ۹ نفره و با استفاده از ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و تیبا اقدام به ۳۲۸ فقره سرقت  ، شامل ۲۵۰ فقره سرقت داخل خودرو و ۷۸ فقره سرقت از اماکن، مغازه و... در مناطق باغستان ، حصارک و مهرشهر کرج کرده و اموال مسروقه را به یک نفر مالخر می فروختند که با تلاش کارآگاهان مالخر  در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد .
تلاش برای شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

۲۰۹۸/ ۶۱۵۵
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پژو پلیس آگاهی خودرو سرقت فرمانده انتظامی استان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد