Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@13:54:14 GMT

شکایت محمود صادقی از آملی لاریجانی به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۹۷۱

شکایت محمود صادقی از آملی لاریجانی به کجا رسید؟

به گزارش خبرآنلاین، محمود صادقی نماینده مردم تهران درباره نتیجه شکایت خود از صادق آملی لاریجانی در توئیتر نوشت: دادگاه ویژه روحانیت در خصوص شکایت اینجانب از آقای صادق آملی لاریجانی مبنی بر ایراد توهین و افترا به اینجانب در سخنرانی ایراد شده در همایش فرماندهان بسیج دستگاه قضایی (منتشر شده در تاریخ ۳ آذر ۹۵ در خبرگزاری میزان) قرار منع تعقیب صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۱۷۲۱۵

کد خبر 1291762

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمود صادقی صادق لاریجانی دادگاه باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم محمدجواد ظریف باشگاه استقلال روسیه سپاه پاسداران بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایران و آمریکا بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پاسدار حمید صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد گفت: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان اشتهارد، همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)، در نیمه ماه رمضان اجرا و سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها به همت، گروه‌های جهادی، خیرین و نیکوکاران به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال است و با تلاش بسیجیان پایگاه‌ها و مساجد محل در اختیار خانواده‌های کم برخوردار، قرار گرفت.

صادقی گفت: هدف از توزیع بسته‌های معیشتی در ایام میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام این بود که مردم نیازمند هم از برکات کرامات این امام عزیز بهره‌مند شوند و طعم خدمت را بچشند.

دیگر خبرها

  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب‌ها
  • ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد! (+فیلم)
  • شعرخوانی محمود کریمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • ۱۷ هزار هکتار شالیزار محمود آباد بذرپاشی شد
  • پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد