Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بر اساس اعلام منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال، احتمال اینکه شیخ دقایقی در ترکیب استقلال قرار بگیرد بسیار است. پزشکان استقلال به‌زودی نتیجه نهایی درباره وضعیت آمادگی این بازیکن را به سرمربی استقلال خواهند داد.

 

 فقط تأیید نهایی پزشکان استقلال باقی مانده تا استراماچونی مجوز بازی دادن به مهاجم دومتری را برای بازی با ماشین‌سازی در دست داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته با مصدومیتی از ناحیه زانو مواجه بود که این مصدومیت تا حد بسیاری برطرف شده و این بازیکن حتی مجوز حضور در تمرینات گروهی را هم به‌دست آورده است.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شیخ دیاباته استراماچونی پزشک استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

سازمان لیگ بسکتبال ایران، برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ پس از صعود تیم طبیعت تهران و با توجه به مشخص شدن چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، سازمان لیگ برنامه کامل بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ای که پیش از اتمام مرحله یک چهارم نهایی برای مرحله نیمه‌نهایی اعلام شده بود، تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان دو بازی خود را در مرحله نیمه‌هایی انجام دادند که هر دو بازی را شهرداری برد و سری را دو بر صفر از مهرام پیش افتاد.

دو بازی عقب افتاده این مرحله هم باید میان تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در روزهای هشتم و دهم اردیبهشت برگزار شود. به این ترتیب برنامه کامل مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟