Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید به تازگی گفته است: «عمیقا اعتقاد دارم راه نجات کشور حاکمیت گفتمان اصلاحات است». باید به آقای عارف گفت مردم در سال های گذشته با حاکم شدن اصلاح طلبان بر دولت، مجلس، شورای شهر و شهرداری به خوبی معنای نجات کشور را لمس کرده اند و برای رهایی از این نجات(!) خصوصا مجلسی که آقای عارف رئیس پرافتخارترین  فراکسیون آن است در حال روزشماری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات عارف را در ادامه خواهید خواند:

*معتقدم راهی که از سال ۹۲ آغاز کردیم راه درستی بوده و مردم نیز همراهی خوبی در این مسیر با گفتمان اصلاحات داشتند و رای معناداری که به آقای روحانی دادند بر اساس حمایت جریان اصلاحات از وی بود.

*ویژگی گفتمان اصلاحات سیالیت و درجا نزدن است به همین دلیل از صحنه تحولات سیاسی کشور هیچگاه نمی توانیم کنار بکشیم. مردم شاید از رفتار اصلاح طلبان گلایه داشته باشند اما عمیقا به گفتمان اصلاحات اعتقاد دارند.

*جریان اصلاح طلب همیشه منادی صلح بوده و هر زمان این جریان در حاکمیت حضور داشته در عرصه بین الملل با دست برتر و اقتدار در مقابل ابرقدرتها مذاکره کرده است. ایده گفت‌وگوی تمدنها نیز از موضع اقتدار جمهوری اسلامی ایران مطرح شده بود. در داخل کشور هم اصلاح‌طلبان ایده گفت وگوی ملی را مطرح کردند که هم اکنون با دوستان و رقبای خود در حال گفت و مذاکره برای عبور از چالش های کشور هستیم.

*عمیقا اعتقاد دارم راه نجات کشور حاکمیت گفتمان اصلاحات است. کپی متن خبر برچسب ها: محمدرضا عارف اصلاح طلبان حسن روحانی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: محمدرضا عارف اصلاح طلبان حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند

سید احسان باقری، مدیر خانه عکاسان ایران در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق در پاسخ به این سوال که ایده دیوارنگاره‌ها از کجا آمد؟ گفت: فکر می‌کنم ماجرای دیوارنگاره‌ها با دیوارنگاره میدان ولیعصر شروع شد و به نوعی به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی در هنر تبدیل شدند. برخی مواقع این دیوارنگاره مواضع منفی و گاهی هم بازخورد مثبت در برداشت. هر موقع کار جدی بر روی آن انجام شده، واکنش‌های داخلی و خارجی داشته است. 

باقری ادامه داد: ویژگی عکس صحنه‌پردازی شده این است که با وجود ابزار‌های فتوشاپ ذهن ما عکس را به مثابه امر واقعی تلقی می‌کند. همانطور که با دیدن یک فیلم سینمایی می‌خندیم یا گریه می‌کنیم، وقتی شما از عکس صحنه‌پردازی شده استفاده می‌کنید، مردم آن را باور می‌کنند. 

مدیر خانه عکاسان ایران در پاسخ به این سوال که با وجود ابزار‌های هوش مصنوعی به فکر جایگزین کردن آن با ابزار‌های گریم و صحنه و ... نیستید؟ گفت: هوش مصنوعی در زمینه انسان و روح انسان عاجز است. وقتی هوش مصنوعی بخواهد روح انسانی را بازتاب دهد، کار مصنوعی از آب در می‌آید. 

وی درباره عکسی بخاطر مردم فلسطین و با الهام از آیات قرآن کریم گرفته شده، گفت: عکاسی صحنه‌پردازی شده از لحاظ تولید مثل یک پلان از فیلم است، که خروجی‌اش باید مثل یک فیلم سینمایی باشد. لایه اصلی عکس سپردن فرزندان به آب است. اما در کنار آن وقایع تکان‌دهنده و افرادی که در خط مقدم روایت داستان هستند و نماد مقاومت فلسطین هستند، داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند