Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:14:54 GMT

روحانیون موضوع امید آفرینی را در تبلیغ تاکید کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۱۳۰

روحانیون موضوع امید آفرینی را در تبلیغ تاکید کنند

رحیمی افزود: دشمن می‌خواهد با یاس و نا امیدی به نظام اسلامی ضربه بزند، روحانیون نیز باید بر موضوع امید آفرینی تاکید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی» پیش از ظهر امروز در همایش طلائیه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات بنیاد مهدویت برگزار شد، رسالت های روحانیون را مورد توجه قرار داد و گفت: تبلیغ یکی از شیوه‌های اثرگذار در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار فارس با تاکید بر اینکه روحانیون نیز باید از شیوه‌های نوین تبلیغ استفاده کنند، عنوان کرد: حضور روحانیون برای ترویج شعائر دین و حقیقت بسیار ارزشمند است.

 

وی در ادامه ابراز کرد: امروز روش‌های تبلیغ به روش‌های جدیدی تغییر پیداکرده است، کسی که وظیفه تبلیغ را بر عهده می‌گیرد باید اغنایی را ایجاد کند و زمانی اغنا ایجاد می‌شود که سخنی از دل برخیزد.

 

استاندار فارس با بیان اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم، تصریح کرد: در چهل سال گذشته علی رغم اینکه دنیا با ما جنگ داشت وجبی از کشور اسلامی را واگذار نکردیم، که این نشان از قدرت و توانمندی نظام مقدس اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه جایگاه خود را در کشور تثبیت کرده‌ایم، عنوان کرد: تثبیت جایگاه در دنیا نشان از کارآمدی نظام اسلامی است، دشمن برای اینکه بخواهد ناکارآمدی نظام را ترویج کند از شیوه‌های مختلف به ویژه شویه های نوین استفاده می‌کند که ما نیز باید به ابزار جدید تبیلیغ تسلط پیدا کنیم تا نظام مقدس اسلامی را کاآمد جلوه دهیم.

 

رحیمی در ادامه بیان داشت: دشمن می‌خواهد با یاس و نا امیدی به نظام اسلامی ضربه بزند، روحانیون نیز باید بر موضوع امید آفرینی تاکید کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن  بر وحدت و همدلی نشانه رفته است و می‌خواهد این وحدت و همدلی را از ببین ببرد، افرادی که بر مباجث فرهنگی واقف هستند تاکید آنان بر وحدت و همدلی باشد.

پایان پیام/663

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر غدیر عید غدیر خم بیرجند سومین جشنواره طنین مسجد جشنواره طنین مسجد خبرگزاری شبستان جشن عید غدیر خم مسجد خراسان جنوبي استاندار فارس طلاب و روحانیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟