Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:21:40 GMT

خرید مقرون به صرفه ابزار تعمیرات موبایل

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۲۰۴

خرید مقرون به صرفه ابزار تعمیرات موبایل

امداد موبایل درگاهی برای خرید ارزان لوازم تعمیرات موبایل است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام امداد موبایل، اگر بنا به هر دلیل نیازمند خرید ارزان لوازم تعمیرات موبایل از قبیل کابل شارژر، هیتر و هویه، مولتی متر و منبع تغذیه، دستگاه اولتراسونیک و غیره هستید، توصیه می‌کنیم به فروشگاه امداد موبایل به آدرس emdadmobile.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

net سر بزنید. در امداد موبایل می‌توانید انواع لوازم تعمیرات تخصصی موبایل (کابل و شارژر، هیتر و هویه و غیره) را با کمترین قیمت ممکن تهیه کنید.

خرید ارزان لوازم تعمیرات موبایل

اگر به تازگی وارد حرفه تعمیرات تلفن همراه شده‌اید یا می‌خواهید استارت این کار پردرآمد را بزنید، بهتر است از لوازم تعمیر با کیفیتی استفاده کنید و تا حد ممکن کارگاه تعمیرات خود را به لوازم جدید و به روز مجهز سازید. لوازمی که یک تعمیرکار از آن‌ها برای تعمیر موبایل مشتریانش استفاده می‌کند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و مستقیما روی نتیجه کیفی کار تأثیرگذار خواهند بود. همچنین بکارگیری ابزارهای با کیفیت و مدرن سبب می‌شود تا دردسرهای تعمیرکار هم در حین انجام تعمیرات تخصصی موبایل به حداقل برسند. کابل و شارژر، هیتر و هویه، مولتی متر و منبع تغذیه، دستگاه اولتراسونیک و غیره از اصلی‌ترین ابزارهایی تعمیراتی هستند که توصیه می‌کنیم برای برپایی یک مرکز تعمیرات تخصصی با کیفیت حتما بهترین نسخه‌های آن‌ها را در اختیار داشته باشید. در ادامه این مطلب بیشتر در مورد این لوازم و ابزارهای تعمیر موبایل و نحوه خرید ارزان قیمت آن‌ها صحبت خواهیم کرد. بنابراین با امداد موبایل همراه باشید.

کابل و شارژر موبایل

یکی از مهمترین قطعات و لوازم جانبی که یک تعمیرکار موبایل باید داشته باشد کابل و شارژر نام دارد. سیم و شارژر موبایل هم در حین تعمیر و برای تست وضعیت گوشی‌ها توسط تعمیرکار مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم می‌توان آن را به عنوان لوازم جانبی موبایل به مشتریان فروخت. نکته‌ای که در مورد سیم و شارژر موبایل باید به آن توجه شود مربوط به با کیفیت بودن این قطعات خواهد بود. متاسفانه نسخه های با کیفیت کابل و شارژر موبایل در بازار کشور به ندرت یافت می‌شوند و برای خرید آن ها به هیچ وجه نمی‌توان به هر فروشنده‌ای اعتماد کرد. اما فروشگاه امداد موبایل تدابیر لازم برای از بین بردن این مشکل را در نظر گرفته و نسخه‌های با کیفیت کابل‌ها و شارژر گوشی‌های موبایل را با ارزان‌ترین قیمت ممکن در اختیار تعمیرکاران موبایل قرار می‌دهد. بنابراین اگر یک تعمیرکار موبایل هستید یا حتی فروشنده لوازم جانبی تلفن همراه هستید و می‌خواهید سیم و شارژرهای با کیفیت مناسب برای موبایل‌های مختلف را در اختیار داشته باشید، می‌توانید این قطعات را از فروشگاه امداد موبایل تهیه کنید. در فروشگاه امداد موبایل علاوه بر کابل و شارژر، هیتر و هویه و دیگر ابزارها و لوازم تعمیرات تخصصی تلفن همراه هم با کمترین قیمت ممکن عرضه می‌شوند.

هیتر و هویه

هیتر و هویه دو مورد از اصلی‌ترین ابزارهایی هستند که در تعمیرات موبایل به آن ها نیاز پیدا می‌کنید. هویه عموما برای تعمیر مدارهای الکترونیکی و اتصال پایه‌های آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و از اصلی‌ترین لوازم تعمیرات تجهیزات الکترونیکی به شمار می‌رود. هویه انواع و اقسام مختلفی دارد و از نظر کیفیت هم در دسته‌های گوناگونی طبقه‌بندی می‌شود. بکارگیری یک هویه خوب و با کیفیت می‌توانید رمز موفقیت یک تعمیرکار باشد چون هر چقدر این قطعه کیفیت بیشتری را ارائه کند، انجام تعمیرات با آن ساده‌تر خواهد شد و کیفیت تعمیر افزایش می‌یابد. متاسفانه هویه‌های بی‌کیفیت می‌توانند در حین تعمیرات تخصصی موبایل مشکلات زیادی را برای تعمیرکار به وجود آورند.

در سمت مقابل هیتر ابزار خاصی است که با آن می‌توانید به هر یک از بخش‌های گوشی گرما اعمال کنید. این گرما سبب می‌شود تا خاصیت چسبندگی لاستیک‌های آب‌بندی و چسب‌هایی که در بخش‌های مختلف گوشی برای کیپ نگه داشتن قطعات آن بکار رفته‌اند تضعیف شود و راحت‌تر بتوان آن‌ها را از هم جدا کرد. به عنوان مثال برای باز کردن قاب گوشی‌هایی که از خاصیت ضد آب بهره می‌برند باید از هیتر استفاده شود یا برای جدا کردن باتری برخی گوشی‌ها که توسط چسب به قاب دستگاه متصل شده باید از هیتر استفاده به عمل آید. استفاده از یک هیتر با کیفیت هم می‌تواند تاثیر عالی و مستقیمی روی کیفیت تعمیرات بگذارد. پس برای خرید ارزان قیمت انواع مارک های هیتر و هویه هم می‌توانید به فروشگاه امداد موبایل مراجعه کنید و با بهترین قیمت ممکن این دو مورد را تهیه نمایید.

خرید سایر لوازم تعمیرات گوشی موبایل

علاوه بر کابل و شارژر، هیتر و هویه در فروشگاه امداد موبایل می‌توانید سایر لوازم تعمیرات گوشی موبایل را هم از این مرکز تهیه کنید. لوازمی مثل انواع چسب های مخصوص گوشی برای کیپ نگه داشتن قاب، بدنه و قطعات آن، انواع پیچ گوشتی و قاب باز کن، انواع دستگاه شوک و تستر، سیم چین، شابلون، لوپ و غیره در فروشگاه امداد موبایل با کمترین قیمت ممکن در اختیار تعمیرکاران عزیز قرار داده می‌شوند. ضمن اینکه تمام قطعات و لوازمی که در این مرکز عرضه می‌شوند کاملا اورجینال بوده و از نظر کیفیت در رده برتر قرار دارند. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم تعمیرات موبایل را با بهترین قیمت ممکن تهیه کنید کافیست از خدمات فروشگاه امداد موبایل استفاده به عمل آورید.

برای اطلاعات بیشتر درباره تعمیرات انواع موبایل می‌توانید به سایت‌های زیر سر بزنید:

https://www.ubreakifix.com/blog/ (زبان انگلیسی)

https://www.ifixit.com/Device/Phone (زبان انگلیسی)

https://emdadmobile.net/blog/ (زبان فارسی)

 انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کابل شارژر فروشگاه امداد خرید ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین نسل موبایل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • راهنمای انتخاب ایزوگام در دلیجان: همه چیزی که باید بدانید
  • ببینید | اولین نسل موبایل
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی
  • راهنمای کامل خرید آجرنما در سال 1403 + قیمت