Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@11:09:10 GMT

تجربه وحشت در جزیره مکزیک

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۲۱۹

تجربه وحشت در جزیره مکزیک

جزیره عروسک‌ها در مکزیک به یکی از هیجان انگیز‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور بدل شده است. آرزوکیهان

به گزارش میرر، این عروسک‌ها از سال‌ها قبل برای محافظت از روح یک دختر غرق شده درمقابل ارواح شیطانی به درختان آویزان شده است.
عروسک‌ها با گذر زمان کثیف و خراب شده و لباس هایشان نیز از بین رفته و همین موضوع سبب شده تا چهره‌ای وحشتناک به جزیره بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گردشگران برای بازدید از این منطقه پس از سوار شدن بر دو قایق خود را به جزیره متروکه و خالی از سکنه می‌رسانند تا لحظات دلهره‌آوری را تجربه کنند.
این جزیره نشانی از روح مسخ شده دختر بچه دارد.
داستان این دختر بچه به حدود نیم قرن پیش بازمی گردد که وی در اعماق پنهان جزیره در میان کانال غرق شد. تنها ساکن دائمی این جزیره یک زاهد گوشه نشین به‌نام «دان جولیان سانتانا باررا» بود که با داشتن همسر و خانواده زندگی در این جزیره را انتخاب کرده بود. وی بعد از مرگ این دختر شروع به صید عروسک‌هایی کرد که در کانال‌ها افتاده بود. او آنها را از درخت‌ها آویزان می‌کرد تا از خودش در برابر شیطان محافظت کند و روح دختر مرده را آرامش ببخشد.

--- --- --- --- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا

همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا و اجرای برنامه‌های متنوع در دبستان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

عروسک‌های داد و کاکا به عنوان نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان با هدف تاثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان، مقابله با آسیب‌های تک فرزندی، فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته است.

همچنین در این مدرسه زنگ سلامت نواخته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا+عکس
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • فیلم/ وحشت خبرنگار BBC از موشک‌های ایران
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی