Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:28:02 GMT

۱۹ تن گوشت قربانی میان نیازمندان قزوینی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۲۵۱

۱۹ تن گوشت قربانی میان نیازمندان قزوینی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: در روز عید قربان ۱۹ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان با مشارکت خیّران و از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری استان بین مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان توزیع شد.
مجید مومنی افزود: امسال ۲۰۹ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در استان قزوین برپا شد و برخی از خیران نیز برای اهدای نذر قربانی به نیازمندان از روش هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره)  استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از مردم و خیران درخواسته می شود برای پرداخت نذورات قربانی علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری از طریق کد دستوری #۲۸*۱*۸۸۷۷* اقدام کنند.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس