Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و قطر که قرار بود در اواسط شهریور ماه برگزار شود، به دلیل برخی از مسائل (از سوی تیم ملی قطر)  لغو شد. به دنبال به هم خوردن این بازی کمیته فوتسال کشورمان به دنبال تیم دیگری است تا در آن دیدار وحید شمسایی بتواند رکورد گلزنی خود را پس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال قطر با ارسال نامه‌ای به کمیته فوتسال کشورمان این خبر را تأیید کرد و گویا آن‌ها به خاطر شرکت کردن در مراسم جشنی این بازی را لغو کردند، اما آن چیزی که پیدا است این موضوع است که لغو این بازی از سوی قطری‌ها به خاطر شرکت کردن در مراسم جشن، بهانه است و آن‌ها به دنبال مسئله دیگری بودند که این بازی را از سوی خودشان و بدون هماهنگی با کشور ما، یک طرفه لغو کردند.

بیشتر بخوانید: دست انداز قطری‌ها پیش پای وحید شمسایی/ باز پس گیری آقای گلی جهان به تعویق می‌افتد؟

حال بعد از لغو این بازی کمیته فوتسال در تلاش است تا تیم دیگری را جایگزین این کشور عربی کرده تا در آن بازی وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان شرکت کرده تا رکورد خود را از دست فالکائو برزیلی در بیاورد. 

گویا کمیته فوتسال تا حدود زیادی با تیم ملی تاجیکستان به توافق رسیده است. اما به جز تاجیکستان چند کشور دیگری هم هستند که کمیته فوتسال با آن ها صحبت هایی را داشته  اما هنوز نامی از این کشورها به میان نیامده است. اما آن چیزی که از شنیده ها پیداست این مطلب است که گویا تاجیکستان اصلی ترین گزینه برای این بازی است. یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ما این خبر را تایید کرده است. 

بیشتر بخوانید: ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند به شنزن می‌پیوندد

لازم به توضیح است که هنوز تاریخ جدیدی برای این بازی مشخص نشده است و باید اعضای کمیته فوتسال در جلسه ای که با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برگزار می کنند تاریخ دقیق این بازی را مشخص کنند. اما به احتمال بسیار زیاد این بازی بعد از مسابقات مقدماتی جام ملت ها برگزار می شود. 

زیرا تیم ملی باید کمتر از ۱ ماه دیگر بازی‌های خود را در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها آغاز کنند و به خاطر زمان کمی که تا شروع آن رقابت‌ها وجود دارد، قطعا این بازی در شهریور ماه برگزار نمی‌شود و به احتمال بسیار قوی این بازی قبل از شروع جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از رکورد شکنی بهرام افشاری تا دختر کشی نادرفلاح در شهرزاد

برنامه کامل نمایش های تازه در پردیس تئاتر شهرزاد در ماه های فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۳ اعلام شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پردیس تئاتر شهرزاد فروردین 1403 با رپرتوار نمایش های برگزیده میزبان مخاطبان خواهد بود و 10 نمایش در این دوره روی صحنه خواهند رفت.

نمایش های"چه کسی جوجه تیغی را کشت"،"سنتز"،" بیژن و منیژه"،" رجوع"،" برف"،" بامانی"در پردیس تئاتر شهرزاد و "کورلی"،"لورل و هاردی" و"شهرجادو" در بوتیک تئاتر ایران روی صحنه می روند.

به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، در این دوره علاوه بر هنرمندان مطرحی نظیر بهرام افشاری،نادر فلاح و شکرخدا گودرزی با توجه به سیاست های مدیریت این مجموعه در جهت معرفی وجذب استعدادهای جوان در حوزه تئاتر و حمایت از گروههای جوان تئاتری، تعدادی از باکس های نمایشی این مجموعه در اختیار نمایش های تازه ای از کارگردانان جوان قرار گرفته است.

به غیر از حمایت از "رپرتوار آموزشگاه پانیذ "با اجراهای متفاوت 20 گروه جوان، «رجوع» نوشته کیمیا خلج و کارگردانی سعید حشمتی از تاریخ 22 فروردین هر شب ساعت 21:30 در سالن شماره 3 روی صحته رفته. نمایش «برف» نوشته  سیدمحمد طباطبائی و به کارگردانی فرهاد باقری اثر دیگری از یک گروه جوان است که از 19 فروردین ماه ساعت 19:30 درسالن شماره3 اجرا می‌شود.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و به جهت حمایت از نمایش هایی با مخاطب کودک ونوجوان کنسرت نمایش «بامانی» که عبد ‌آتشانی طراح آن است از 30فروردین با بازی مسعود جوادیان، پیمان کلانتری روی صحنه می رود.

حرف‌هایی تکان‌دهنده‌ درنمایش"عطر آدم"

سرود-نمایشِ «عطرِ آدم»، به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرشیدی‌سپهر،  که هدف اصلی‌اش، ایجاد آرامش در مخاطبان است نمایشی است که این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.این نمایش که به گفته کارگردان برای گذرمردم از این سال های سخت طراحی شده؛تلاشی است برای ارتقای برخی از مهارت‌های فردی.

این نمایش از روز چهارشنبه 15 فروردین در پردیس تئاتر شهرزاد، سالن شماره 2 روی صحنه رفته است.

مدت زمان اجرای این نمایش یک ساعت‌ونیم است و هر روز به جز شنبه‌ها، ساعت 19:15 روی صحنه می‌رود.

شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید

نمایش "سنتز"؛ تاریخ و مسأله شر

نمایش «سنتز» با رخنه به داده‌های تاریخی، داستان ابراهیم ِ پیامبر را به عنوان الگویی ارزشمند برگزیده تا به نقد جامعه معاصر خود و خشونت موجود در آن به نام دین، عرف و سنت بپردازد. جامعه‌ای که پدران و مردانش اراده مطلق خود را جایگزین رأفت الهی کرده‌اند.

نمایش «سنتز» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اخوان که اسفند سال گذشته در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته بود، دور جدید اجراهای خود را از 15 فروردین از سرگرفته است.

در این اثر نمایشی، نادر فلاح و دو دخترش یسنا و حسنا فلاح به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

تئاتر موزیکال«بیژن و منیژه»از 2 اردیبهشت در شهرزاد

نمایش «بیژن و منیژه» جدیدترین اثر شکرخدا گودرزی در مقام کارگردان و با تهیه‌کنندگی مهدی بخشیانی است.

در این اثر نمایشی که از دوم اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود قربان نجفی، شهرام نجاتی، رضا عمرانی، محسن بهرامی، سحر یافتیان و پارمیس هوبخش، علی‌رضا عابدی، زهره کدخدازاده، اشکان شریعتی، سیاوش خادم حسینی ،آیسان نوریان و اسد پورحمزه و شکرخدا گودرزی ایفای نقش می کنند.

این نمایش داستان بیژن سردار جوان ایرانی است که به مقابله و جنگ با گرازان می‌رود و در این مسیر دلباخته منیژه می‌شود که دختری تورانی است.

رکوردشکنی میلیاردی بهرام افشاری

تئاتر «چه کسی جوجه تیغی را کشت» پیش از شروع اجراها و در پیش‌فروش بیش از 10000 بلیت فروخت و در هفته نخست اجرا به فروشی بیش از 4 میلیارد دست یافت.

این اثر نمایشی، به تهیه کنندگی محمد قدس که از 15 فروردین روی صحنه رفته، در دوره اجرای قبلی توانست نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند.

تئاتر«چه کسی جوجه تیغی را کشت» با بازی بهرام افشاری و تینو صالحی هر روز در دو سانس در ساعتهای 18:15 و 20:15 در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!
  • از رکورد شکنی بهرام افشاری تا دختر کشی نادرفلاح در شهرزاد
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • شمسایی: سخت‌ترین کار را انجام دادم
  • شمسایی: هدف اول تیم ملی فوتسال کسب سهمیه جام‌جهانی است
  • شمسایی بازیکنان اعزامی به جام ملتهای فوتسال تایلند را اعلام کرد
  • لیست مسافران فوتسال ایران برای جام ملت‌های 2024 آسیا
  • شمسایی: دیگر فرقی نمی‌کند چه کسی هست و نیست
  • وحید شمسایی: به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم؛ برای اعاده حیثیت به تایلند می‌رویم
  • وحید شمسایی: شیرمردان ایرانی به دنبال قهرمانی در آسیا هستند