Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:28:20 GMT

مهمترین عناوین روزنامه های ۳۰ مرداد البرز

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۳۴۷

مهمترین عناوین روزنامه های ۳۰ مرداد البرز

روزنامه پیام سپیدار در شماره ۱۲۴۸ خود اظهارات فرماندار ساوجبلاغ را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: ادارات خدمات‌رسان حق قطع انشعابات مدارس را ندارند.

تولید سالانه ۳۹۰ هزار تن شیر در البرز، کشتار سگ‌های ولگرد در دستور کار شهرداری کرج نبوده و نیست، اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های آبخیزداری البرز و نبود بیمارستان در فردیس مشکل‌ساز شده است از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«چرایی نامگذاری روز جهانی مسجد» هم عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در شماره ۵۶۱ خود ترامپ عملا دستگاه دیپلماسی آمریکا را به ویرانه‌ای تبدیل کرده است را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرد.

نباید برجام را امضا می کردیم، دیدار ظریف با رئیس جمهور فرانسه در روز جمعه و طرح تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی برگشت خورد دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.

همچنین روزنامه دنیای هوادار در شماره ۲۹۲ خود احیاء مهندسی ارزش (VE) با رویکرد تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، استقلال به دلسوزی همه دلسوزانش نیاز دارد، «ما چی می گیم، اونا چی میگن!» و پازل پرسپولیس بدون سلطان درست‌بشو نیست! را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرده است.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان البرز اقتصاد مقاومتی مسجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برجام قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها