Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@16:23:48 GMT

قاچاقچی مسافرنما در بردسکن دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۳۹۴

سرهنگ عباس نظافتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران ایستگاه بازرسی درونه حین کنترل خودروهای عبوری جاده طبس به بردسکن به یکی از مسافران اتوبوس مسافربری مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از کنترل مدارک این فرد در بازرسی دقیق از وسایل همراهش مقدار ۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در کیف مسافرتی وی جاسازی شده بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بردسکن با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد گفت: فرد قاچاقچی در تلاش بود تا این میزان مواد افیونی را از طریق این جاده به مشهد حمل کند که با تیزبینی و هوشیاری ماموران  دستگیر شد.

نظافتی همچنین از دستگیری سارقان حرفه ای در شهرستان بردسکن نیز خبر داد و  گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت خُرد از این شهر، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی به صورت  ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

نظافتی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری مرکزی بردسکن با بررسی شیوه های وقوع سرقت به یک سارق سابقه‌دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس به شش فقره سرقت  از جمله سرقت دو راس گوسفند، یک دستگاه دوچرخه، پنج میلیون ریال وجه نقد و مقادیری ابزار آلات تعمیرگاهی و فروش مقداز زیادی از اموال با همکاری دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.

او اضافه کرد: مقادیر زیادی اموال سرقتی نیز از مخفیگاه این فرد ضبط و با پیگیری های انجام شده دو همدست سارق و یک نفر مالخر در یک عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

شهرستان بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

۷۴۹۷/۱۹۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر دستور کار پلیس سرقت شناسایی و دستگیر فرمانده انتظامی مسافران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: دستگیری سارق تلفن همراه، منازل سازمانی، زورگیر و توقیف موتورسیکلت قاچاق از جمله این مأموریت‌ها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه سارق به عنف تلفن همراه یک شهروند سمنانی در پارک سوکان این شهر به دام پلیس افتاد، افزود: تلاش برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد این دو متهم با سلاح سرد به سمت شاکی حمله ور شده و تلفن همراه او را به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال سرقت کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق منازل مسکونی یکی از دستگاه‌های دولتی سمنان شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: متهم به انجام سه فقره سرقت منازل مسکونی و ادارات دولتی اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارقی در شاهرود با تهدید سلاح سرد از راننده آژانس سرقت کرده بود، دستگیر شد، تصریح کرد: پلیس ظرف ۴۸ ساعت توانست سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه تلفن همراه مسروقه و سلاح سرد کشف کند.

وی ضمن بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در شهرستان گرمسار توقیف و فرد مختلف به مراجع قانونی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6086100

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت