Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@05:00:11 GMT

چین: ما به تعهدات خود در برجام پایبندیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۴۱۶

به گزارش ایلنا به گزارش رویترز، نماینده چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل در مورد لزوم برقراری امنیت در خاورمیانه گفت: در واقع برقراری صلح و امنیت در خاورمیانه نه تنها برای کشور‌های منطقه، بلکه برای صلح و امنیت جهان اهمیت دارد. چین خواهان استفاده از راه حل منطقی و گفت‌وگو برای حل موضوعات مهم منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: چین از برجام حمایت می‌کند. ما در واقع با حمایت از برجام، از خاورمیانه بدون تسلیحات کشتار جمعی حمایت می‌کنیم. ما خواهان گفت‌وگو برای ایجاد صلح و امنیت در منطقه هستیم. 

نماینده چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: ما به تعهدات خود در برجام پایبندیم و به تلاش برای ثبات و امنیت در خاورمیانه ادامه می‌دهیم. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی با سپهبد " علی محمود عباس" وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه دیدار و گفتگو کرد.

آقای احمدیان در این دیدار ضمن بر شماری دستاورد‌های مقاومت در غزه و لزوم تداوم حمایت از آن، به روابط مستحکم دو کشور که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است اشاره کرد و مقاومت ملت و دولت سوریه به عنوان عضوی از محور مقاومت در برابر رژیم ضهیونیستی و گروه‌های تروریستی را ستود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی از آن  هنوز بخش‌هایی از کشور سوریه در اشغال بیگانگان، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز گروه‌های تروریستی است، ابراز تأسف نمود.

آقای احمدیان ضمن تأکید بر گسترش روابط دو کشور در همه‌ی ابعاد به ویژه در حوزه‌ی اقتصادی و زیارتی، اظهار داشت توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است و توسعه‌ی روابط می‌تواند به سود ملت‌های دو کشور و مردم منطقه باشد.

وزیر دفاع سوریه ضمن تاکید بر توسعه‌ی روابط در همه‌ی ابعاد و قدردانی از حمایت‌های دولت و ملت ایران از سوریه در تمامی سال‌ها بیان کرد که این روابط از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با نظر مرحوم حافظ اسد شکل گرفت که آقای بشار اسد نیز همان مسیر را ادامه داده و تقویت کرده است.

سپهبد " علی محمود عباس" با اشاره به تحولات غزه جهان را به دو بخش قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم کرد و گفت این تحولات شکست پذیری صهیونیستی را به همگان نشان داد.

دیگر خبرها

  • گروسی: آژانس از عراق برای توسعه برنامه هسته‌ای صلح آمیز خود حمایت می‌کند
  • چهره عجیب از فوتبال حرفه‌ای در منطقه خاورمیانه را ببینید! | فیلم
  • نماینده فرانسوی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد
  • بررسی روابط ایران و عربستان پس از یک سال
  • کنعانی: حمایت از رژیم صهیونیستی بارزترین نقض حقوق بشر است
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • احمدیان: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • ضرورت پایبندی اتحادیه اروپا به تعهدات بین‌المللی
  • چین: قطعنامه شورای امنیت پیشرفت‌های اخیر در افغانستان را منعکس نمی‌کند