Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، طی این مراسم نماینده سازمان جوانان حاضر در جمع دبیران منتخب استان‌های شمال شرق کشور، اعضای سازمان جوانان را از بهترین و فعال‌ترین جوانان سطح کشور دانست.

"والی" همچنین ضمن تقدیر از خراسان شمالی بابت پذیرفتن میزبانی این دوره از اردوهای منطقه‌ای نشاط و امید، از زحمات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در برگزاری این اردو تشکر کرد و گفت: از ایده‌ها و پیشنهادات سازنده جوانان برای اردوهای نشاط و امید سال‌های آینده استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان‌ها، چهار منطقه از کشور را برای برگزاری اردوهای انتخاب کردیم. اردوهای زنجان و چهار محال بختیاری را پست سر گذاشتیم وهمزمان در استان یزد و خراسان شمالی شاهد برگزاری اردوهای منطقه‌ای نشاط و امید خواهران و برادران سازمان جوانان هستیم.

رویکردی تشکیلاتی با آموزش های کاربردی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی نیز در آیین اختتامیه اردوی نشاط و امید بخش خواهران، از اعتماد سازمان جوانان هلال احمر کشور جهت واگذاری دو دوره خواهران و برادران اردوهای منطقه‌ای نشاط و امید تشکر کرد.

محسن نجات گفت: در این اردو میزبان دبیران منتخب و اعضای کانون‌های جوانان، دانشجویی و روستایی 6 استان منطقه چهار کشور از قبیل مازندران، گلستان، تهران، سمنان، خراسان رضوی و شمالی بودیم که تلاش شد با رویکردی تشکیلاتی با ارائه آموزش‌های کارگاهی و کاربردی، فضایی مناسب را برای حدود 150 نفر از خواهران را فراهم کنیم.

وی شعار این اردوها را «نشاط جوانی، مشارکت اجتماعی» دانست و افزود: افزایش نشاط و سلامت اجتماعی، همدلی و ترویج صلح، آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم، فراهم کردن زمینه آشنایی و دوستی‌های جدید، کار تیمی و مشارکتی بین اعضای جوانان استان‌ها از جمله اهداف برگزاری این اردوهای منطقه‌ای است که تمام تلاش خود را برای میزبانی خوب و ثبت خاطرات به یادماندنی برای جوانان به کار گرفتیم.

آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز از شور و نشاط و انگیزه مثبت جوانان حاضر در این اردو ابراز خرسندی کرد و گفت: این اردوها بهترین فرصت برای دوستی‌ها و استفاده از تجارب یکدیگر برای پیشرفت در زمینه اجتماعی، فرهنگی، مذهبی در جامعه است که می‌توانید از آن‌ها درس‌های بزرگی گرفته آن‌ها را در زندگی خود به کار ببرید.

محمد آریان مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی نیز در این آیین از فعالیت های جمعیت هلال احمر در استان تقدیر کرد و گفت: هلال احمر علاوه بر سازمانی امدادی، سازمانی فرهنگی و اجتماعی نیز هست که در خراسان شمالی به خوبی از پس این قبیل مسئولیت هایش بر آمده است.

سهرابی راد/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی خراسان شمالی نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی شامگاه جمعه در فرهنگسرای رازی ورامین و با حضور سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه ناحیه ورامین و مردم برگزار شد.

امینی در حاشیه این آئین به خبرنگار مهر گفت: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای نوظهور و شناسایی طراحان نوپا و جوانی است، که در زمینه پوشاک و مد و لباس ایرانی و اسلامی فعالیت کرده و نیازمند حمایت هستند.

این جشنواره به همت جامع بسیج زنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین با همکاری دیگر نهادها برگزار شده بود.

کد خبر 6082874

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • مسابقات منطقه‌ ای کشتی باچوخه در جوین برگزار شد
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد