Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:46:37 GMT

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان استعفا داد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۴۳۵

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان استعفا داد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان یک ماه پس از صدور ابلاغش از سمت خود استعفا داد.

در نامه استعفای کلاسنگیانی آمده است:

هواداران و مردم خوب گرگان و گلستان؛

بر خود دانستم به واسطه روشن شدن اذهان عمومی و اطلاع رسانی به مردم خوب گرگان که صاحبان و سرمایه‌های اصلی بسکتبال می‌باشند مواردی را عنوان نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که خداوند این توفیق را نصیب من کرد که بتوانم با پیروزی‌های غرور آفرین تیم بسکتبال در سالی که بلایای طبیعی و مشکلات اقتصادی امان مردم را بریده شادی را به آنها تقدیم کنم.

بعد از ناکامی ۲۰ ساله موفق شدم کسب مقام نایب قهرمانی را برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر به هواداران و مردم خوبم هدیه دهم.

در این راه پر فراز و نشیب حمایت هواداران، اعضای محترم شورای شهر، مجموعه شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر فراوان دارد.

یک بار دیگر به خاطر ناکامی در بازی فینال از مردم خوب گرگان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم روزی قهرمانی بسکتبال را در گرگان شاهد باشیم که آرزوی هر گرگانی می‌باشد.

طبق ابلاغ آقای دادبود شهردار گرکان در تاریخ ۳۰/۴/۹۸ به عنوان سرمربی تیم در فصل جدید انتخاب شدم، ار آنجایی که انتخاب کادر فنی و بازیکنان تیم جزو اختیارات سرمربی می‌باشد دخالت مدیران و اعمال زور و تحمیل برخی افراد به اینجانب را به هیچ عنوان بر نخواهم تابید.

تصمیم به انصراف از ادامه همکاری با تیم محبوبم شهرداری گرگان را گرفتم و از هواداران و مردم خوب گرگان و گلستان که همیشه من را مورد لطف و محبت خود قرار داده سپاسگزارم و به عنوان یک هوادار در کنار شما از تیم محبوبم حمایت خواهم کرد.

زنده باد گرگان، زنده باد بسکتبال

کد خبر 4698223

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال شهرداری گرگان بسکتبال گرگان بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان روز خبرنگار یاسوج سانحه تصادف هفته دولت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا