Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@06:26:43 GMT

آرام کار کردن کارگر فرانسوی، جان وی را گرفت!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۴۳۶

آرام کار کردن کارگر فرانسوی، جان وی را گرفت!

یک مشتری که حال پایداری نداشت به خاطر آماده نشدن سریع ساندویچ خود، کارگر رستوران را به ضرب گلوله به قتل رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ شاهدان فرانسوی گزارش می دهند که یک مشتری که حال پایداری نداشت به خاطر آماده نشدن سریع ساندویچ خود، کارگر رستوران را به ضرب گلوله به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته newsweek، حوالی ساعت 9 شب، صدای بلند شلیک در کافه ای در حومه پاریس، همسایگان را غافلگیر کرد.

بنا بر گزارش روزنامه فرانسوی Le Parisien، مقتول در صحنه حادثه درگذشت. فرد ناشناس نیز پس از شلیک به شانه کارمند 28 ساله رستوران از آنجا گریخت.

به گفته پلیس، فرد مسلح 34 ساله با سوء پیشینه کیفری است. مقامات مربوطه به محل اسکان وی هجوم بردند، اما وی را نیافتند.

کارآگاهان اعلام کردند که تعقیب این جنایتکاران، دشوار و خطرناک است.

مردم محلی هنوز به خاطر این حادثه در شوک هستند. یکی از همسایگان گفت: "این رستوران تازه افتتاح شده بود و توسط 3 نفر اداره می شد که 2 نفر آنها در پیشخوان مشغول به کار بودند. این رستوران، آرام و بدون حاشیه بود."

"امانوئل مکرون" رئیس جمهور فرانسه شرایط زندگی در این منطقه را محکوم کرده و قول زندگی بهتر را به مردم آنجا داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند چشم انداز پیشرفت شهرستان دشتی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در دیدار با جمعی از مدیران و روحانیون شهرستان دشتی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان گنجی است و انسان نمی‌تواند این عظمت را درک کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: خدا انسان را دوست دارد و وی را به مهمانی خود دعوت می‌کند و خدمت به مردم یکی از کارهای ارزشمند در این ماه است.

صفایی بوشهری ادامه داد: شهرستان دشتی در تاریخ جنوب ایران و منطقه خلیج فارس دارای جایگاه بزرگی است و در رابطه با فرهنگ دینی و منطقه بوشهر و کشورهای عربی بخش زیادی از فر هنگ دینی آنها توسط علما دشتی درک شده است.

وی اضافه کرد: مرکز فهم دین و تبلیغ مکتب اهل بیت در استان و کشورهای عربی و جنوب شهرستان دشتی است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه این شهرستان در تشکیل حوزه‌های علمیه نقش آفرین بوده است، گفت: منطقه دشتی حق بزرگی به گردن استان بوشهر دارد و عرصه مقاومت منطقه دشتی هم پیشگام و هم پیشران بوده است.

وی تصریح کرد: علما دشتی در خط مقدم با انگلیس بودند و بزرگان در سطح منطقه حرکت و مردم را تشویق به این کار می‌کردند و در مبارزه با انگلیس در چهار مرحله علما دشتی پیشگام بودند و همواره در خط مقدم بودند.

صفایی بوشهری بیان کرد: منطقه دشتی یک منطقه راهبردی و خوش نام و امتحان پس داده است به همین خاطر است محروم نگه داشته شد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب علما دشتی همگام و همراه با مردم تظاهرات ضد استبدادی انجام می‌دادند، افزود: علما دشتی در نجف خوش نام بودند و مردم این شهرستان بعد از انقلاب یک مسئله کوچک برای نظام ایجاد نکردند و در صحنه‌های مهم همچون انتخابات حضور مؤثر داشتند.

امام جمعه بوشهری خاطر نشان کرد: جوانان دشتی در عرصه‌های مختلف ممتاز هستند و منطقه دشتی نیاز به تلاش و توسعه و پیشرفت در حوزه‌های صنعت، معادن، کشاورزی، شرکت‌های دانش‌های بنیان، صنایع تبدیلی دارد.

وی بر ضرورت تدوین سند چشم انداز پیشرفت دشتی بر اساس ظرفیت‌های آمایشی تاکید کرد و گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان باید افزایش یابد تا مشکلات به حداقل برسد.

وی همچنین بر رفع مشکلات مسائل فرهنگی آب شرب و اشتغال تاکید کرد و یادآور شد: نرخ افزایش جمعیت، ازدواج در دشتی به نسبت گذشته کاهش پیدا کرده و آسیب‌های اجتماعی بالا رفته است.

کد خبر 6058124

دیگر خبرها

  • بسته شدن رستوران اسرائیلی توسط مردم در ایالت خیبرپختونخوا پاکستان
  • سند چشم انداز پیشرفت شهرستان دشتی تدوین شود
  • برافروخته شدن مجدد شعله‌های خشم فرانسوی‌ها علیه پلیس
  • مشتریان تماشاچی!
  • جشنواره بنی‌آدم ۵ فرودین ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • معین الدین سعیدی: در سیستان و بلوچستان تجزیه‌طلب نداریم
  • هشدار قاهره نسبت به یورش صهیونیست‌ها به رفح
  • این رستوران فقط ماه رمضان باز است! + تصاویر
  • مرد جگرفروش مشتری‌اش را به‌خاطر درگیری بر سر قیمت کشت
  • وینیسیوس، ۷۷ گل، ۴۲ کارت زرد