Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: با نصب نقشه‌های پرتابل شهروندان را از برنامه خود در احداث «پهنه رودکی» آگاه می‌کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه  خبرنگاران جوان،  برزین ضرغامی درباره جزئیات اجرای طرح بهسازی خیابان استاد شهریار واقع در پهنه رودکی، گفت: عملیات بهسازی پیاده‌راه استاد شهریار حدفاصل تالار وحدت تا تئاترشهر آغاز شده و خط جنوبی این مسیر از سر خیابان خاک تا حافظ را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به‌نصب نقشه پروژه بهسازی خیابان استاد شهریار به شکل پرتابل، افزود: برای آن‌که شهروندان از برنامه‌ بهسازی پیاده‌راه استاد شهریار واقع در پهنه رودکی آگاه شوند، از مدیران منطقه خواستیم تا نقشه عملیات اجرایی را به‌صورت پرتابل در برخی از معابر این مسیر نصب کنند که شهروندان بدانند در آینده چه اتفاقی قرار است بیفتد.

ضرغامی با تأکید بر این نکته که اقدام‌های مختلفی ظرف یک‌سال گذشته در پهنه رودکی انجام شده است، افزود: ابتدا قرار بود تنها بحث ببهسازی و توسعه پیاده‌راه در پهنه رودکی مدنظر باشد که با برنامه‌ریزی مجدد توانستیم اجرای این طرح را توسعه دهیم.

او ادامه داد: پیرایش ساختمان‌ها، شناسایی ساختمان‌های ارزشمند و دخالت در طرح تفصیلی منطقه از جمله اقدام هایی بود که برای تکمیل پهنه رودکی در منطقه از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت پهنه رودکی، بیان کرد: تمام تلاش ما این بود اقدام‌هایی که انجام می‌دهیم بتواند فضا را برای اجرای کامل پهنه رودکی فراهم کند.

ضرغامی با اشاره به فازبندی اجرای پهنه رودکی، گفت: عملیات فاز اول بهسازی پیاده‌راه در پهنه رودکی از دیروز به طور رسمی در خیابان استاد شهریار آغاز شد.

او با اشاره به اجرای طرح بهسازی پیاده راه خیابان استاد شهریار از بخش جنوبی خیابان، گفت: پس از تکمیل بخش جنوبی که در، وارد فاز بهسازی خط شمالی آن که در خط غربی این خیابان  که در حدفاصل خاک تا خیابان رازی قرار دارد، می‌شویم.

قبل‌تر برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در سومین کارگاه مرزبندی مفهومی فرهنگ و هنر در پهنه فرهنگی-هنری رودکی با موضوع گزارش مدیران از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده، گفته بود: پهنه رودکی را می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین پهنه‌های شهر تهران در حوزه فرهنگ و هنر برشمرد این موضوع سبب می‌شود که ما تلاش کنیم تا این پهنه مجدد احیا شود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران پهنه رودکی را دارای شخصیت و هویت می‌داند بر این باور است؛ امروز باید در زمینه نرم‌افزاری و فرهنگی برای مردم کار کنیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: برزین ضرغامی پهنه رودکی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 

اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: همایش جایزه ملی شهریار به منظور ارتقاء سطح عملکردی شهرداری‌ها، بهینه‌سازی حوزه‌های بازرسی و افزایش سطح پاسخگویی به شکایات در قالب شیوه‌نامه اجرایی برگزاری همایش جایزه ملی شهریار برگزار شد، پس از ارزیابی عملکرد شهرداری‌های استان ۴ شهرداری امتیاز برتر را کسب کردند.

اسماعیلی بیان کرد: در سطح شهرداری‌های استان با لحاظ درجه‌بندی، شهرداری‌های خاکعلی، اقبالیه، محمدیه و قزوین موفق به دریافت جایزه ملی شهریار شدند. 

وی اظهار کرد: این مراسم برای اولین بار در سطح استان برگزار شد و با توجه به استمرار ارزیابی‌ها و نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها جشنواره شهریاران از این پس به صورت مستمر و سالیانه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مسیر‌های گردشگری تهران مشخص شد/ آغاز تور‌های پیاده‌روی از فردا + فیلم
  • احداث ۲ پایانه جدید آمبولانس‌های بهشت زهرا در سال آینده
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ایستگاه آتش نشانی بازار سنتی قزوین
  • همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 
  • تخریب سازه ۱۱ طبقه بلاتکلیف و پرخطر منطقه یک تهران
  • نجات ۷ نفر با نردبان هیدرولیک در آتش‌سوزی خیابان ولیعصر
  • نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر
  • بررسی وضع محله مجیدیه جنوبی در شورا
  • احداث تراموا بر روی ریل در تهران منتفی است
  • احداث «تراموا» بر روی ریل در تهران منتفی است