Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از پایان نشست هم اندیشی مدیران فوتبال و ورزش با صدا و سیما برای آغاز لیگ برتر فوتبال ایران که امروز چهارشنبه برگزار شد، حسن کریمی گفت: نشست امروز شاید دهمین جلسه ای باشد که برای هماهنگی ورود تماشاگران به ورزشگاه ها در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست ها از اواسط سال قبل شروع شده بود.

وی ادامه داد: هدف تمام این جلسات این است که تماشاگران عزیز با کمترین مشکل و بدون آسیب وارد ورزشگاه ها شوند و با لذت و بدون دغدغه به تماشای مسابقات بپردازند و تیم محبوبشان را تشویق کنند. امروز در واقع مروری بود بر جلسات قبلی تا ببینیم اقدامات انجام شده در این راستا کافی بوده است یا نه؟

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تاکید کرد: مسئولیت استادیوم آزادی با شرکت توسعه است و تعهدات لازم در این خصوص را انجام دادیم. ما ۴۸ گیت ورودی در درب شرقی و ۳۰ گیت هم در درب غربی طراحی و اجرا کردیم که نیازهای تماشاگران را برآورده می کند. طراحی بلیت الکترونیک هم انجام شده و به راحتی توسط هر شخصی با ارائه کد ملی از منزل خریداری می شود و علاوه بر سهولت در امر خرید برای تماشاگران مشکلات بازار سیاه هم به این صورت از بین می رود. صندلی ها شماره گذاری شده و افراد یک یا دو ساعت قبل از مسابقه بدون دغدغه به استادیوم می آیند و سر جای خود می نشینند.

کریمی در پایان تاکید کرد: بلیت فروشی فقط و فقط بر مبنای کارت ملی و شماره ملی است و از تماشاگران خواهش می کنیم رعایت کنند و سر جای خود بنشینند. هیچ کس با کارت ملی شخص دیگری نمی تواند وارد ورزشگاه شود. بلیت کاغذی وجود ندارد و فقط با کارت ملی امکان عبور از گیت برای افراد وجود دارد. در واقع کارت ملی حکم بلیط را هم برای تماشاگران دارد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کارت ملی لیگ برتر فوتبال ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ضعیف پرسپولیسی‌ها از آخرین بازی سال

به گزارش "ورزش سه" با توجه به اینکه دیدار پرسپولیس مقابل پیکان در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود و به نوعی آخرین مسابقه این تیم در سال 1402 به حساب می‌آید فراخوانی در صفحات هواداری این تیم داده شد تا تماشاگران به ورزشگاه آزادی رفته و از تیم محبوبشان حمایت کنند، اما در فاصله بیست دقیقه تا شروع مسابقه کمتر از پنج‌هزار نفر در ورزشگاه حاضر شده‌اند. 

البته هواداران پرسپولیس همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و به نظر می‌رسد تعداد تماشاگران بیشتر خواهد شد اما توقع می‌رفت با توجه به فاصله حدودا یک‌ماهه تا بازی بعدی سرخ‌ها در خانه استقبال بهتری از سوی هواداران صورت بگیرد. 

به نظر می‌رسد مصادف شدن ساعت شروع این بازی با زمان افطار و البته ترافیک روزهای آخر سال در این استقبال ضعیف نقش داشته است.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیارد تومانی سرخابی ها پس از شهرآورد
  • فدراسیون استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد
  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • جریمه یک میلیاردی برای سرخابی‌ها
  • استقلال و پرسپولیس بابت تماشاگرنماهای دربی نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند/ ۴ سکو در دربی خالی شد
  • اعلام آرا انضباطی خاطیان داربی
  • استقبال ضعیف پرسپولیسی‌ها از آخرین بازی سال