Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:19:29 GMT

کمالوند در نشست خبری حاضر نشد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۴۸۴

کمالوند در نشست خبری حاضر نشد

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند در نشست خبری ظهر امروز قبل از بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم حاضر نشد.

سرمربی پارس جنوبی جم با وجود اینکه در تهران حضور دارد، به دلیل مشکلات مالی و احتمال عدم شرکت این تیم در بازی افتتاحیه لیگ برتر، از حضور در نشست خبری خودداری کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۱۰ فردا (پنجشنبه) در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4698235 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: فراز کمالوند تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد آندره استراماچونی کشتی فرنگی کشتی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟/ احتمال بازگشت ستاره‌های باتجربه به تیم ملی

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران با مهم ارزیابی کردن هفته نخست لیگ ملت‌ها، عنوان کرد کلید صعود ایران به المپیک بازی ساده اما موثر است.

به گزارش ایسنا، مائوریسیو پائس ۶۰ ساله که در تیم اپی سنتر-پودولیانی اوکراین فعالیت داشت از سوی فدراسیون والیبال ایران به عنوان جانشین بهروز عطایی انتخاب شد تا بزرگترین چالش دوران مربیگری خود را آغاز کند.

پائس با تجربه بسیار زیاد مربیگری در فرانسه، جایی که بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ هدایت تیم ملی زنان این کشور را بر عهده داشت، برای اولین بار به عنوان سرمربی در بخش ملی فعالیت دارد. او سالها دستیار برناردو رزنده و فیلیپ بلین فرانسوی بود. 

او تلاش خواهد کرد ایران را به سومین حضور متوالی در المپیک برساند.  در حال حاضر شانس ایران برای رسیدن به این هدف زیاد نیست چون ایران در حال حاضر در رده پانزدهم جدول رده بندی جهانی FIVB قرار دارد و هفت تیم ملی دیگر در رده بندی بالاتر از ایران قرار دارند.

برای حضور در المپیک، ایران باید حداقل چهار تیمی که در رده بندی بالاتر او قرار دارد را باید پشت سر بگذارد و  امتیاز لازم را کسب کند.

صحبت‌های سرمربی جدید تیم ملی ایران را با سایت ورلد آف والی می‌خوانیم.

شما قرار است اولین تجربه مربیگری خود در تیم ملی مردان را با ایران داشته باشید. چه انگیزه‌ای شما را برای پذیرش این چالش ترغیب کرد؟

همیشه احساس می‌کردم که سرمربیگری یک کشور نخبه والیبال قدم منطقی بعدی در دوران حرفه‌ای من است. چالش راهیابی به المپیک بخشی از کار ما است و من آن را فرصتی شگفت‌انگیز می‌دانم. تجربیات گذشته من در فرانسه، ژاپن و برزیل و چالش های زیادی که داشتم باعث شد که این پیشنهاد را قبول کنم. من معتقدم که تمام این تجربیات به انتخاب ها و تصمیمات من کمک خواهد کرد.

ماموریت اصلی شما با ایران، راهیابی تیم به المپیک است. سناریو در حال حاضر چندان امیدوارکننده نیست، پس چه چیزی باعث می‌شود باور کنید که می‌توان به این هدف دست یافت؟

قطعا مسیر سختی خواهیم داشت اما من از پتانسیل والیبال ایران اطلاع دارم. ایران کشوری است که قهرمان زیر ۲۱ سال جهان شده است و در رده سنی زیر ۱۹ سال دوم شد. این نشان می‌دهد که پتانسیل زیادی در ایران وجود دارد و می‌توانیم یک تیم بسیار قوی بسازیم. به همین دلیل است که معتقدم ما می توانیم به این هدف برسیم. چالش اصلی این خواهد بود که تیم را وادار به واکنش کنیم و متحد شویم تا بتوانیم به این هدف برسیم. 

رقابت‌های لیگ ملت‌ها آخرین فرصت برای ایران است تا امتیازات رنکینگ جهانی را به دست آورد. به همین خاطر  احتمالاً باید نتایج کوتاه مدت را در اولویت  قرار دهید. با توجه به اینکه تیم باید خیلی زود نتیجه بگیرد، رویکرد شما چه خواهد بود؟

لیگ ملت‌ها آخرین فرصت برای ایران است و ما زمان زیادی برای آماده شدن نخواهیم داشت اما این چالشی است که همه با آن روبرو خواهند شد. من معتقدم که بازی با تیم‌های سطح بالا که صعودشان به المپیک قطعی شده است می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد و باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم. ما می‌دانیم که ایران می تواند بسیار تهاجمی بازی کند اما ما باید تعادلی بین این روحیه جنگندگی و کنترل بازی پیدا کنیم. ما زمان کافی برای تغییرات گسترده در تیم نداریم و سعی خواهیم کرد روی آنچه ضروری است تمرکز کنیم.

با نگاهی به تقویم مسابقات، هفته اول در ریو بسیار حیاتی به نظر می رسد چون ایران  با چهار حریف مستقیم روبرو می شود؛ صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین که همگی بالاتر از ایران هستند. نظرتان درباره هفته اول چیست؟

ما از اهمیت هفته اول لیگ ملت‌ها بسیار آگاه هستیم. ما صربستان و کوبا را به‌ عنوان حریفان مستقیم می‌بینیم و ایتالیا و آرژانتین نیز کمی از ما بالاتر هستند و مطمئناً بازیکنان برتر خودشان را در هفته اول در دسترس خواهند داشت که باعث می‌شود مسابقات در سطح بسیار بالا باشد.  ما می‌دانیم که باید قوی شروع کنیم و باید این را در هنگام شروع آماده سازی در ذهن داشته باشیم، به خصوص از نقطه نظر فیزیکی. ما باید ساده، اما موثر بازی کنیم.

چه برنامه‌ای برای آماده شدن برای لیگ ملت‌ها دارید؟ تمرینات تیم چه زمانی شروع می شود؟ آیا قصد دارید اردوهای تدارکاتی داشته باشید یا بازی‌های دوستانه در خارج از کشور انجام دهید؟

ما می‌خواهیم کارمان را هرچه زودتر شروع کنیم. انتظار داریم که کل فهرست بازیکنان دعوت شده را در  تاریخ ۳۰ آوریل (11 اردیبهشت) در دسترس داشته باشیم. ما در حال حاضر در حال کار روی برگزاری اردوهای تمرینی و بازی‌های دوستانه هستیم. در حال حاضر در حال مذاکره با برناردو رزنده هستم تا بتواند در هفته اول به ما کمک کند.

نظرت در مورد بازیکنانی که در حال حاضر برای تیم ملی ایران بازی می‌کنند چیست؟ آیا تا به حال مربی هیچ یک از بازیکنان ایرانی‌ بوده اید؟  

من مقابل چندین بازیکن ایرانی مربیگری کرده‌ام، اما هرگز نتوانستم با آنها کار کنم. فکر می‌کنم بازیکنانی با پتانسیل بالا، قدرت بدنی شگفت انگیز و تجربه بین المللی قوی داریم. ما همچنین چند بازیکن باتجربه داریم که در حال حاضر در تیم های برتر اروپا حضور دارند و در لیگ قهرمانان شرکت می‌کنند و حضور آنها برای داشتن یک تیم مستعد ضروری است. سعی می کنیم در ابتدا به صورت انفرادی با این بازیکنان کار کنیم. ما هنوز فهرست نهایی را منتشر نکرده‌ایم اما می‌خواهیم روی هر کسی که انگیزه دارد حساب کنیم.

ایران چندین پیروزی قابل توجه برابر بسیاری از تیم های ملی برتر جهان داشته است اما هنوز نتوانسته است به سکوی یک تورنمنت بزرگ بین المللی برسد. نظرتان درباره این موضوع چیست؟

معتقدم ایران با وجود کیفیت بازیکنانی که دارد نیاز به ثبات بیشتری دارد. ما باید روند را به گونه‌ای تنظیم کنیم که کار از تیم جوانان شروع شود و با تیم بزرگسالان ادامه یابد. دهه گذشته در والیبال رقابت‌ها بسیار دشوار و سخت بود و این ممکن است عاملی برای عدم کسب مدال از سوی ایرانی‌ها باشد.

شما بخش زیادی از دوران حرفه‌ای و زندگی خود را در فرانسه گذرانده‌اید. حضور در المپیک در کشوری که در زندگی شما بسیار مهم بوده چقدر خاص خواهد بود؟  

حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ واقعاً خاص خواهد بود. سعی می‌کنم به جلو نگاه کنم. رقابت در المپیک پاریس شگفت انگیز خواهد بود. ما اکنون با آن فاصله داریم اما برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور ادگار داویدز در فوتبال برتر
  • تساوی شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در فوتبال دسته یک کشور
  • شکوری: نمی‌توانم کمک مالی به پرسپولیس کنم
  • کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟
  • کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟/ احتمال بازگشت ستاره‌های باتجربه به تیم ملی
  • سرمربی گل گهر در نشست خبری حاضر نشد
  • مجتبی حسینی: چالش‌های داوری امسال خیلی به آلومینیوم ضربه زد
  • رفتار غیرمنتظره هاشمی‌نسب با خبرنگاران
  • رفتار غیرمنتظره هاشمی‌نسب با خبرنگاران؛ دو شب نخوابیدم |‌ کنایه به یحیی؛ به احترامش ایستادید ولی...
  • کنایه هاشمی نسب به گل محمدی؛ 14 هفته به نشست خبری نیامد، باز هم به احترامش ایستادید!