Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را برای آغاز مسابقات لیگ برتر تشریح کرد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ایوب بهتاج امروز (چهارشنبه) درباره وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای میزبانی از دیدارهای خانگی تراکتور، اظهار داشت: اولین دیدار خانگی امسال تیم تراکتور مقابل پرسپولیس است که این دیدار در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی مشکلاتی در ورزشگاه یادگار امام وجود داشت که خیلی از آنها را برای آغاز لیگ برتر رفع کرده‌ایم.

وی افزود: برخی از صندلی‌های ورزشگاه یادگار شکسته بود و در برخی از سکوها هم اصلاً صندلی وجود نداشت. سعی کردیم همه سکوهای ورزشگاه را با صندلی تجهیز کنیم. کار شماره گذاری صندلی‌ها در مراحل پایانی قرار دارد.

آخرین وضعیت مصدومان تراکتورسازی؛ یک آنالیزور جوان دستیار دنیزلی می‌شودبهتاج: ورزشگاه‌های یادگار امام (ره) و بنیان دیزل تبریز تا 26 مردادماه آماده می‌شوندرونمایی از لوگوی جدید باشگاه تراکتورسازی + عکس

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت گیت‌های بلیت فروشی ورزشگاه یادگار امام، خاطرنشان کرد: برای تجهیز ورزشگاه اول تبریز با گیت‌های بلیت فروشی استاندارد روز  با شرکتی که قرارداد داریم. این شرکت هم قول داده که گیت‌ها را بعد از مهرماه تحویل بدهد. در این مدت، ما گیت‌های قبلی را نصب کردیم و از این بابت هم مشکلی نداریم.

بهتاج در ادامه از برگزاری جلسه کمیسیون امنیت ورزش در ورزشگاه یادگار امام خبر داد و گفت: جلسه شورای تامین امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد و اعضا از ورزشگاه یادگار امام بازدید کردند. شهرداری تبریز هم همکاری خوبی با اداره کل ورزش و جوانان داشت و جاده جنوبی ورزشگاه را برای آسفالت ریزی مهیا کرد.

وی ادامه داد: به طور کلی، آماده سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) به خوبی پیش رفته و الان فقط بحث بلیت فروشی الکترونیکی باقی مانده است. در این خصوص هم به باشگاه تراکتور نامه‌ زدیم تا این سیستم را یک بار پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه یادگار تست کند تا مشکلی وجود نداشته باشد. از بابت در زیرساخت‌ها مشکلی نداریم و اگر ان‌شاءالله بحث تست بلیت الکترونیکی هم انجام و خیال ما راحت شود، ورزشگاه کاملاً مهیای برگزاری دیدار تراکتور – پرسپولیس خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحت سه حوزه انتخابیه باقی مانده در آذربایجان شرقی تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد عزیزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حوزه‌های انتخابیه اهر و هریس، بستان آباد و بناب امروز مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.

وی افزود: دیروز هم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، سراب، شبستر، کلیبر، خداآفرین، هوراند، مراغه و عجب شیر، مرند و جلفا، ملکان و لیلان، میانه، هشترود و چاراویماق و ورزقان تأیید شدند و به این ترتیب تمام حوزه‌های سیزده گانه آذربایجان شرقی تأیید شدند.

عزیزی خاطر نشان کرد: انتخابات خبرگان رهبری نیز در تمام سیزده حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی امروز توسط شورای نگهبان تأیید شد.

وی ادامه داد: البته در انتخابات مجلس شورای اسلامی سه حوزه انتخابیه به مرحله دوم رسیدند که مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، میانه و شبستر در اردیبهشت سال آینده نمایندگان خود انتخاب و راهی مجلس می‌کنند.

کد خبر 6058330

دیگر خبرها

  • صحت سه حوزه انتخابیه باقی مانده در آذربایجان شرقی تایید شد
  • هشت بازی باقی مانده و ۱۰ گل اختلاف؛ هری کین به رکورد تاریخی روبرت لواندوفسکی می‌رسد؟
  • عالیشاه: ۹ بازی دیگر باقی مانده امیدوارم بهتر از این باشیم
  • روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان شتاب می گیرد
  • وعده عالیشاه به هواداران پرسپولیس
  • ۱۰ درصد متقاضیان باقی مانده وام ازدواج، وام خود را دریافت می‌کنند
  • اعلام برنامه مسابقات هفته‌های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • اسبقیان: روند واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شده است/ عملیات ساخت ورزشگاه جدید در تهران سال آینده آغاز می شود
  • شهرستان قصرشیرین شهر یادگار‌های برجای مانده از عشق خسرو به شیرین
  • فراخوان پرسپولیسی ها برای آخرین بازی سال؛ 21 هزار بلیت باقی مانده