Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر  امروز برای بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان کنگان به این شهرستان در جنوب استان سفر کرد. شهرستانی که بخشی از طرح‌های توسعه میدان گازی پارس جنوبی را در خود جای داده است.

عبدالکریم گراوند در ابتدای سفرش به شهرستان کنگان به بندر سیراف رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، از مدرسه در حال ساخت شهید یگانه این شهر بازید کرد. این مدرسه ۱۲ کلاسه اکنون ۷۰ درصد پیشرفت دارد و بر اساس قول مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قرار است تا آبان تکمیل شود.

استاندار بوشهر سپس به سراغ طرح خط انتقال آب از آب شیرین کن سیراف به جم رفت و از عملیات نصب و راه اندازی پمپ‌های این خط بازدید کرد.

بر اساس قول پیمانکار قراراست این طرح تا آبان تکمیل شود.

گراوند همچنین روند ساخت مدرسه چهار کلاسه روستای میانلو را بررسی کرد. ساخت این مدرسه با ۵۰ درصد پیشرفت قرار است تا دو ماه آینده به پایان برسد.

او، سپس در بازید از نگارخانه و بولوار امام حسین کنگان، تسریع در تکمیل اجرا طرح‌های عمرانی این شهرستان را خواستار شد.

نگارخانه کنگان در زمینی به مساحت ۳۶۰ مترمربع در دست ساخت است و بولوار امام حسین کنگان به طول دو کیلومتر آماده بهره برداری است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: هر پیمانکاری که در استان کار نمی‌کند در فهرست سیاه قرار گیرد و پیمان جدیدی به او واگذار نشود.

گراوند از روند ساخت درمانگاه تخصصی امام خمینی و بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی کنگان بازدید کرد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درمانگاه تخصصی امام خمینی در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و در سه طبقه در حال ساخت است که پارسال ۱۰ میلیارد ریال و امسال هم هفت میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافته است.

 

استاندار بوشهر به مجموعه ورزشی شهر بنک، پایگاه اورژانس و تقاطع غیرهمسطح این شهر هم سر زد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار است زمین چمن مجموعه ورزشی بنک تا سه ماه آینده به پایان برسد و دهه فجر افتتاح شود.

بررسی روند ساخت بلوار وفاق، آخرین بازدید گراوند از طرح‌های عمرانی کنگان بود.

شهرستان کنگان با مساحت ۴۶۵ کیلومتر مربع ۲/۶ درصد از مساحت استان بوشهر را در بر می‌گیرد.

براساس نتایج سرشماری سال ۱۳۹۵ این شهرستان با داشتن ۱۰۷ هزار ۸۰۱ نفر جمعیت، ۶/۵ درصد جمعیت استان را در بر می‌گیرد و از لحاظ جمعیت رتبه سوم را در استان دارد.

بندر کنگان مرکز این شهرستان،  در فاصله ۲۱۵ کیلومتری جنوبی شرقی مرکز استان بوشهر واقع شده است.

انتهای پیام/ک

سفر استاندار بوشهر به کنگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با خبرنگار صداوسیما درباره روند ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای دوم و سوم بوشهر گفت: از سال ۹۵ که قرارداد ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر آغاز شد به‌دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود، اما از سال ۱۴۰۰ تا امروز اگر با پیش از آن مقایسه کنیم، ظرفیت فعال در این دو سایت، دوازده برابر شده است.

محمد اسلامی افزود: تا سه سال پیش ۲۵۰ نفر در چند بخش محدود فعالیت می‌کردند، اما امروز همه بخش‌ها فعال و بیش از ۳ هزار نفر در حال کار هستند که این تعداد تا پیش از پایان سال از ۵ هزار نفر عبور خواهد کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: از روز اول در دولت سیزدهم اراده ما این بوده که اجازه ندهیم تأخیر‌ها بیش از این به این طرح تحمیل شود و اکنون برابر زمان‌بندی، داریم طرح را به‌پیش می‌بریم.

دیگر خبرها

  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • افزودن ۴۱ هزار هکتار زمین به شهر‌ها برای اجرای نهضت ملی مسکن
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر
  • دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر