Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: کلنگ‌زنی‌های بدون پشتیبان مالی در ایلام انجام نمی‌شود. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در نشست برنامه‌های هفته دولت در ایلام اظهار داشت: بیان خدمات دولت با صحت، دقت و رعایت شفافیت به مردم در دستور کار مدیران استان ایلام باشد و در بیان خدمات آنچه به نتیجه رسیده است و برای مردم عیان و قابل لمس است مد نظر و در اولویت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام با تاکید به تاکید بر شفافیت در انعکاس خدمات دولت گفت: دولت در ارائه خدمات به مردم نهایت تلاش را داشته است و آثار این خدمات در استان ایلام در حوزه زیرساخت‌ها و تلاش در جهت محرومیت‌زدایی روشن و مبرهن است.

سلیمانی افزود: روشن شدن خدمات دولت برای مردم نیازمند انعکاس و ارائه آن خدمات به جهت مطلع شدن شهروندان از خدمات انجام شده است.

ساخت واحد‌های مسکونی جدید در منطقه خسارت‌دیده حسین‌آباد کالپوش در هفته دولت آغاز می‌شودگازرسانی به 15 روستا و 60 طرح صنعتی گلستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد65پروژه کشاورزی هفته دولت در لرستان افتتاح می‌شود

وی مقابله با سیاه‌نمایی دشمن در عملکرد دشمن را برقراری ارتباط مردم و مسئولان نام برد و گفت: عدم انعکاس خدمات دولت از نقاط ضعف برخی مدیران است.

سلیمانی دشتکی خدمات نظام و دولت در راستای اشتغال‌زایی و مهاجرت معکوس  شهرها به روستا و تکمیل و ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ در استان ایلام را یادآور و تصریح کرد: عدم انعکاس خدمات دولت از سوی مدیران و مسئولان موجب نشر ناامیدی در احاد جامعه می‌شود و مدیران در این راستا باید تلاش خود را افزایش دهند.

استاندار ایلام پرهیز از کُلنگ‌زنی‌های بی‌مورد و تامین اعتبار نشده در هفته دولت را مورد تائید قرار داد و افزود: کلنگ‌زنی‌های بدون پشتیبان مالی در ایلام  انجام نمی‌شود.

وی در ادامه یادآورشد: اولویت‌بندی پروژه‌ها برای بهره‌برداری، پرهیز از کلنگ‌زنی طرح‌های جدید تا زمان به ثمر نشستن پروژه‌های پیشین برنامه مدیریت ارشد استان در ایلام بوده و بر این امر تاکید دارم.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی