Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فرهنگیان در سی و چهارمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گفت: اجرایی شدن نظام‌نامه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرصتی برای تربیت معلم مهارتی و ارزشی است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی و طراحی و تدوین نظام نامه و رهنامه، خاطر نشان کرد: اگر فعالیت‌ها و مهارت‌های درج شده در محتوای نظام نامه عملیاتی شود جای بسی خوشحالی است و باید همه حوزه‌ها با تأمل بر نظام نامه تربیتی و فرهنگی، با توجه به اینکه انتظارات ما را تا حدودی در همه مسائل ارزشی در طی چهار سال مشخص می‌کند همراه شده و حمایت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه اجرایی شدن نظام نامه را فرصتی برای برخورداری از همه ظرفیت‌های دانشگاه برشمرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه تعامل با سایر سازمان‌های ذیربط اساس موفقیت است، بر لزوم اهتمام در زمینه تعامل با سازمان‌هایی مانند فنی و حرفه ای، هلال احمر، ارشاد اسلامی، وزارت ورزش، بنیاد شهید و... و پای کار آمدن همه عوامل اجرایی و بومی سازی برنامه‌های استانی، تأکیدکرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ضمن ابراز امیدواری و قدردانی از اهتمام و دلسوزی و دغدغه مندی معاونت فرهنگی و اجتماعی برای بهره مندی از امکانات و ظرفیت‌ها در خصوص آموزش‌های فرهنگی و مهارتی دانشجو معلمان، با ارائه مطالبی در خصوص مسائل و مشکلات و اجرای هرچه بهتر بسته‌های فرهنگی، رهنمود‌هایی را بیان داشته و نسبت به همخوانی نظام نامه تربیتی و فرهنگی با فلسفه تعلیم و تربیت معلم تأکید کرد.

همچنین دکتر محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی ضمن تبریک ایام عید قربان و غدیر، و تشکر از حضور پررنگ افراد حاضر در جلسه، تأخیر در اجرای برنامه‌های فرهنگی و و درگیر شدن بیش از حد در مبانی نظری و نوشتاری و بروکراسی اداری و موازی کاری را تهدیدی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دانسته و نسبت به عملیاتی شدن هرچه سریعتر مهارت‌های فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش روابط عممی دانشگاه فرهنگیان، در پایان با تصویب ایجاد کارگروهی برای پیگیری مراحل، بررسی هرچه کامل‌تر نظام نامه فرهنگی و اجتماعی و تربیتی و تکمیل پیش نویس نهایی تا پایان مرداد ماه برای ارائه به شورای تخصصی موافقت شد.

در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را بیان داشته و پرهیز از کلی نگری و استناد به اسناد بالا دستی، توانمند سازی و ارتقاء سطح تربیتی – دانشی و مهارتی دانشجو معلمان و توجه بیشتر به ابعاد دوره‌های مهارتی، بحث و گفتگو کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نظام نامه فرهنگی تربیت معلمان حسین خنیفر دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود

کریم کیاکجوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا تدوین پروپوزال مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری را از برنامه‌های سال جاری این واحد دانشگاهی عنوان و اظهار کرد: در حوزه مهارت نیز کارگاه‌های متنوعی برگزار و در نظر داریم مدرسه عالی مهارتی تنیس که مجوز آن دریافت شده را در سال 1403 راه‌اندازی کنیم.

ثبت 3 واحد و شرکت فناور

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه آشنایی با نحوه ثبت اختراع و شرکت دانش‌بنیان از مهم‌ترین فعالیت‌ها و دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی در حوزه علم و فناوری و تولید دانش‌بنیان در سال گذشته بود، افزود: برنامه سال جاری این واحد دانشگاهی در حوزه علم و فناوری و دانش‌بنیان ثبت سه واحد و شرکت فناور که از مرحله هسته عبور کرده‌ و برگزاری کارگاه‌های مربوطه خواهد بود.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی گفت:‌ اکنون در این واحد دانشگاهی ۶ هسته فناور مستقر هستند که محصولات این هسته‌ها شاملِ تخت و تشک طبی آبی، لباس ایزوله کارگاهی، اپلیکیشن ورزشی، ساخت دستگاه سی‌ان‌سی فوم نمای ساختمان، ضریب نفوذپذیری مایعات در بتن و استارتر موتور‌های دوزمانه می‌شود.

کیاکجوری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی در حوزه کارآفرینی دارای مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و سال گذشته بیش از ۱۰ کارگاه مرتبط از قبیل کاریابی مهندسی و اشتغال پایدار را در سطح دانشجویی برگزار کرده و مشاوره‌های شغلی به مددجویان کمیته امداد ارائه شده است.

وی با تأکید بر توسعه زیست‌بوم فناوری در کشور گفت: زیست‌بوم فناوری و نوآوری به‌عنوان یکی از ارکان اقتصاد دانش‌بنیان در جوامع توسعه‌یافته، نیازمند تدوین برنامه‌های ساختارمند و حمایتی است. در این راستا ارتباط هدفمند با صنایع، حمایت از هسته‌ها و واحد‌های فناور مستقر در مرکز رشد و ایجاد شرکت‌های خلاق در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی قرار دارد.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با حدود ۳ هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است / ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش
  • شرکت گاز اصفهان با دانشگاه فرهنگیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد