Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبقه دوم استادیوم آزادی به بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتبال نرسید و دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم فقط حضور با 26 هزار نفر برگزار می شود.

در نهایت از روز آینده مسابقات لیگ نوزدهم پس از سخت گیری های زیادی که از سوی فدراسیون وجود داشت، آغاز می شود و در اولین مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از پارس جنوبی جم میزبانی خواهد کرد که آخرین دیدار لیگ هجدهم را مقابل آنها برگزار کرده بود و با پیروزی یک بر صفر از زمین خارج شد؛ نتیجه ای که حکم به قهرمانی آنها داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال از آخرین دیدار لیگ برتر در دوره هجدهم نزدیک به سه ماه می گذرد و سرانجام از روز آینده شاهد شروع رقابت ها خواهیم بود.

چرا فقط 26 هزار بلیت؟

طبق برنامه از پیش تعیین شده و طبق روال فصول گذشته، انتظار بر این بود که رقابت های لیگ نوزدهم از روزهای ابتدایی مردادماه شروع شود ولی تاکید فدراسیون برای استانداردسازی استادیوم ها سبب شد، تا شاهد تاخیری تقریبا یک ماهه در آغاز مسابقات باشیم و حالا آخرین خبر این است که ورزشگاه آزادی با 26 هزار نفر از بازی افتتاحیه میزبانی خواهد کرد و فقط 30 درصد ظرفیت استادیوم برای بازی در نظر گرفته شده است؛ اما دلیل موضوع چیست؟

نرسیدن طبقه دوم به بازی افتتاحیه

برای بررسی این موضوع می توان به دو نکته اساسی اشاره کرد؛ اول اینکه طبقه دوم استادیوم آزادی هنوز آماده نشده و تا دو هفته دیگر آماده بهره برداری با روش جدید است. در واقع هنوز نه گیت های الکترونیکی طبقه دوم نصب شده و نه شماره گذاری صندلی ها که در حال انجام است، خاتمه یافته است؛ بنابراین امکان استفاده از ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه وجود ندارد.

جمعیت کمتر برای آزمایش سیستم جدید

اما اختصاص 26 هزار بلیت به بازی افتتاحیه دلیل دیگری هم دارد و  آن اینکه مسئولان برگزاری مسابقه در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و در نهایت شرکت پیمانکار فروش بلیت های الکترونیکی، اولین تجربه خود را با روش جدید در دیدار افتتاحیه لیگ برتر پشت سر خواهند گذاشت و به هیچ وجه دوست ندارند، اجتماع بیش از حد تماشاگران در بازی اول، آنها را با مشکلات پیش بینی نشده ای مواجه کند؛ ضمن اینکه راه اندازی و آزمایش سیستم جدید، در دیداری که جمعیتی کمتر در آن به استادیوم بیایند، دشواری های کار را کمتر می کند.

موارد اشاره شده در بالا، مهم ترین دلایلی هستند که سبب شده تا مسئولان برگزار مسابقات لیگ برتر در دوره نوزدهم، تصمیم به فروش تنها 26 هزار بلیت برای اولین بازی لیگ نوزدهم بگیرند. تصمیمی که مهم ترین پیامد آن می تواند برگزاری مناسب تر بازی و رفاه بیشتر تماشاگران باشند؛ موضوعی که پس از بازی روز آینده و اتمام هفته نخست بازی ها، بهتر می توانیم در مورد آن قضاوت داشته باشیم./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با حضور پرشور هواداران باواریایی‌ها آغاز شده است.

دور رفت در ورزشگاه امارات با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در شبی که هواداران بایرن مونیخ به دلیل آتش‌بازی و پرتاب مواد آتش‌زا به درون زمین چمن در دیدارهای قبلی از حضور در ورزشگاه محروم شده بودند و بایرن بدون حضور هوادارانش موفق به کسب تساوی شد.

در همان زمان هواداران باشگاه مونیخی به تصمیمات یوفا اعتراض داشتند و اشتباه داور بازی رفت و نگرفتن پنالتی به سود بایرن باعث شد اعتراضات بایرنی‌ها به یوفا به اوج خود برسد.

در بازی امشب مقابل آرسنال، آنها با بنری جنجالی به یوفا پاسخ دادند. این هواداران که آتش‌بازی معروف‌شان را در این بازی هم اجرا کردند، در این بنر خطاب به یوفا نوشتند: «ما هم تو را دوست نداریم، حذف یوفا! از استادیوم ما برو بیرون.»

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم